Alltid

 

ALLTID – God ettermiddag. Enda en kirke i dag. Jaja, Noen ganger passer det å ha det på bloggen også. Morgeninnlegget var SLIK  – Nå blir det innlegg om ALLTID: 

 

Tenk deg om før du svarer

Ta deg god tid

Snakk om det du kan

Si i fra om du ikke vet, kan eller får svare

Hold deg til fakta

Forutsett at alt er “on the record”

Vær bestemt korrekt og vennlig

 

Bare noen ord i tilfelle jeg/dere/du blir nedringt av journalister på grunn av all blogginga. Vet jo aldri, plutselig en dag så fyker vi/dere (jeg) til toppen av blogglista 🙂 Hehe….Viktig å ha mål her i livet <3 drøm stort! 

 

Foto: Solliv, Kråkerøy kirke

 

 

 

8 kommentarer
    1. Jeg liker kirker jeg. Men jeg er ikke religiøs på noen måte. Bare liker byggene så godt 🙂
      Ja, viktig å ha mål, veldig enig i det. Jeg tviler på at jeg blir nedringt av journalister pga bloggen i alle fall. Verre med bom-motstandsarbeidet 🙂 Men holder en lav profil der også, så har unngått det verste maset 😉
      En fin kveld til deg ♥

    2. Tusen takk, kirker er fine byggverk. Fine fotomotiv. Hehe….vi har trua vettu 🙂 kommer bom her også nå…Så får låse meg fast i noe jeg å og demonstrere <3 Fine kvelden fine deg da <3

      1. Fine motiver ja. Uff da…nå som du hadde noe på gang 🙂 du får komme deg fort opp av den kjelleren…Mer foto – det fenger 🙂 klem klem…

      1. Tusen takk, må prøve å variere litt vettu….Så ikke folk vet hva som kommer…Det er kjedelig 🙂 hvis det er bare betrakninger om kaffekoppen om morgenen..

    3. jeg liker godt kirkebygg og dei er flotte å ta bilder av.Tror ikke jeg blir nedrendt av sjornalister med 3-4 stk som komenterer ligger jeg godt gjemt langt nede i kjelleren hi hi ,og det er helt greit det også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg