alle disse dagene

God kveld! 

 

Som dere sikkert har fått med dere så er jeg inne i ferie nr. 2 om dagen. Jeg delte opp litt og jobbet litt innimellom! Jeg bare elsker å ha ferie, kose meg med god mat, vin og bading. (Ikke vin og bading på engang da, det passer jo ikke sammen!) Det er livet for meg! Kanskje den største livsnyteren her på blogg…hehe…Jeg hadde vært i Sandefjord og busset av gårde og som den drevne turisten jeg er så drar jeg aldri rett hjem. Neida, her var det stopp i Åsgårdstrand, der ble det bading 🙂 hele 3 bad faktisk, vannet er så nydelig ved fjorden. Jeg bare nyter det helt max! Var også innom Grand Hotell, der var det et glass rose og en fantastisk god fiskesuppe. Kommer tilbake om ikke altfor lenge, for denne fiskesuppen var bare så innmari god altså! 

 

I Sandefjord i ferien min, var jeg nede ved Kurbadhagen, der var det festival med konserter. Men dessverre så var det utsolgt, men det skjedde litt ved annen scene også! Der kunne man slappe av og se folk og nyte livet med noe godt i glasset som man ville det! 

 

 

Jeg har jo ferie og i dag kunne jeg tenkt med en tur på Kafe Øks her i Fredrikstad. Men det var ikke åpent før i morgen. Tror det var stengt mandager og tirsdager. 

 

 

Idyll – for en fin plass å sitte ute! 

 

 

Døra stod åpen så var inne og titta litt jeg. Her serveres det lunsj og kaker i alle varianter og baren har alle rettigheter. Må dit igjen straks 🙂 Så da blir det sikkert et innlegg senere en dag.

 

 

Som dere skjønner så nyter jeg ferie og etter den fantastiske turen i Sandefjord og Åsgårdstrand så var det rett på bloggtreff med UTIFRILUFT se noen innlegg her: Skal det være et eple Utifriluft? og bloggdating i Fredrikstad Som sagt, det ble ingen kafebesøk i dag, men jeg stakk innom polet og kjøpte meg en flaske med Hyggevin fra Arne & Carlos. Oppdatering om denne kommer! Bad ble det heller ikke i ettermiddag, det kom litt sol og varme  senere i ettermiddag, med da var jeg i gang med middag. I dag ble det lettsaltet torsk, og det er jo så utrolig godt da. Så bad får være bad, får se i morgen! Har jo badet ganske mye i sommer 🙂

 

Fin tirsdagskveld videre der ute! 

16 kommentarer
    1. Ja, der ser det idyllisk og flott ut. Blir spennende å se innlegg derfra hvis du kommer deg dit.
      Livsnyter, det er flott det. Det synes jeg alle burde være. Og mange er det sikkert også 🙂 Der får du være en flott foregangskvinne ♥
      Klem ♥

      1. Takker, ja vi har bare et liv og det er viktig å kose seg.
        Utrolig fint sted, sikkert masse godt i disken der når det er åpent!
        Stikker bort igjen jeg da 🙂
        Klemmer.

    2. DE fleste er vei livsnytere,men vi gidder ikke å dele det med hele Norge og verden,vi er litt mere dempa.men det e r fint å lese om andres liv.Vi er glade for at bloggere ikke har sperrer. Ha en fin kveld.

    3. Ja, du er bloggverdenens livsnyter – ingen tvil om det! En innholdsrik ferie til Vestfold (og ikke si det til noen, men jeg har aldri vært i Kurbadhagen)….. klemmer <3

      1. Ja, noen må jo være det også! Vestfold var flott, masse nytelser på disse dagene. Du får ta bussen fra Larvik til Sandefjord en kveld 🙂 Koselig sted. Masse fine artister. Tok bilde av programmet også, men det finner du sikkert på nett også! Klemmer…
        Og er det ikke ledige billetter så får du gjøre som meg…Kose seg med et glass med noe som smaker!

    4. Ja, du er virkelig en livsnyter.
      Koser deg skikkelig både med ferie og hverdag.
      Den vinen hørtes spennende ut.

      1. Den suppa var bare så nydelig 🙂 Masse god fisk og blåskjell også!
        Får det ikke til på samme måten her hjemme. Rosevin til denne var topp altså.
        Og fikk en god slant i glasset. Det kan jeg like..Var hyggelig sånn han som serverte! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg