Skal det være et eple Utifriluft?

 

Sommer: God formiddag! Sitter her med kaffen og titter litt innom bloggen. Har vært ute og malt rekkverk på verandaen og nå var det jaggu tomt for maling! Sånn går det når man er fryktelig ivrig på jobben og springer ut før fuglene våkner. Må nok kjøpe et spann til. Er lissom så godt i gang synes jeg..Det er jo det som er deilig med ferie! Gjøre det man vil, når man vil og kose seg med andre ting utover dagen! Styre seg selv rett og slett, sånt blir jeg glad av! 

 

Tall: Ellers så har jeg vært innom nettbanken og diller med tall og sånt der inne! Det er noe jeg synes er så innmari gøy. Elsker å studere tall og lære meg noe nytt og lese om aksjer, fond og økonomi generelt! Det er er en stor hobby..Før så jobba jeg mye med tall på jobben, slik er det ikke lenger. Men får dekket mitt behov privat så da tenker jeg ikke så mye på det! En jobb er bare en jobb for meg. Det er her hjemme jeg lever, elsker å springe ut den døra på morgenen og gripe tak i noe utendørs med hus og hage! Nok å ta i – det er helt klart..Men jeg blir ikke stresset av det, bare synes det er morsomt. Og tenker at når høsten kommer så kan jeg kose meg inne og tenke at jeg fikk gjort en del i sommer også! Selv om ikke alle prosjektene kom i mål! Det kommer alltids en ny vår, gjør det ikke?

 

Høst: Da er det deilig å krype inn med te, bøker og strikketøy! I dag var det forresten litt høst i lufta, ikke sikker på hvor mange grader det var, men kanskje rundt 12 grader!

 

Over til overskiften UTIFRILUFT er ei knakende kjekk dame! Så hun fortjener alle de eplene hun kan få altså! 

 

Et eple om dagen og det der

 

 

12 kommentarer
    1. Tusen takk for eplet (jeg spiste nettopp ett….) – og takk for gode ord! Hihi, og jeg vet hvorfor eplet er akkurat der……! Goooood klem <3

      1. Hehe….du visste det du 🙂 Sånn går det vettu…ikke si det til noen 🙂
        Kos deg videre med kvelden…Bare hyggelig vettu! Klemmer…

    2. Flotte dere. 🤗 Skal snart igang med maling her også. Men en del murer- og snekkerarbeid først. Artig med treff, tall er ikke så artig, syns jeg i alle fall. God sommer videre. 🤗 klem

      1. Tusen takk, jeg har elsket tall i hele mitt liv.
        Jeg bruker mye av min fritid til tall.
        Kos deg med jobben, her må jeg kjøpe mer maling i dag.
        Gøy med treff og riktig god sommer videre…Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg