alle burde ha

 

God fin dag der ute..Håper du har sovet godt…Jeg våknet av at jeg frøs..Hehe.Plutselig bare 10 grader ute. Det var andre tilstander de 14 siste dagene jeg jobbet..Da var det tropenatt på tropenatt…Da var det IKKE lett å sove altså 🙂

 

Men i dag, kaldt og får håpe det blir ok utover. For jeg har jo sommerferie. Skal lissom bade og kose meg da! Ikke sant?

 

Men jeg har flip flop – er de ikke fine..Jeg har mange par, men hele tida går noen i søpla og da kommer nye frem. Jeg kjøper de helst på Kreta. Der er det så mange å velge mellom. Hvert år jeg er der, kjøper jeg så jeg klarer meg helt til neste år! For de blir jo utslitt og tynne. Som sagt. Jeg bruker de hele året! Hele året inne…Og ute hele sommeren..

 

 

Jeg er da proff flip flop bruker. De jeg bruker ute er utesko og egne par til innebruk. Men i år får jeg ikke reist på Kreta så får se hvordan jeg greier meg til neste tur! <3 Får håpe og tro det blir våren/sommeren 2021….

 

 

Og alle alle burde ha flip flop med drømmefangere på! Se her et innlegg tidligere om detdu har vel hørt ordet drømmefanger Er de ikke fine….jeg bare elsker dem….  #flipflop

 

 

Nyt i vei – det er onsdag…

16 kommentarer
    1. fine var dem ja,men jeg bruker ikke slike med noe mellom tærne ,det gjør rett vondt for mine føtter.Slippers derimot bruker jeg:=) ikke varmt her heller 11.9+ men det skal være delvis sol i dag så det blir nok bra,men ikke badevær hos oss.Neste uke melder dei regn hele uker her jeg bor,kjedelig om det blir slik da vi får besøk og med 2 smågutter hadde det vært kjekt å bade :=) kos deg med dagen ,jeg skal på trening ,men først innom legen og få en ny kortison sprøyte i skinka :=)

      1. Tusen takk, ja – er litt trening med å gå med slike…Jeg har brukt slike ´”bestandig”…Men du sliter med føttene også..Så da er slippers bedre..Kjedelig med regn – når dere får besøk og skulle bade og kose dere…Tvi tvi…Vi får satse på varmere dager….Fin dag på trening og lykke til hos legen 🙂

    2. Fine var de. Men som “Fruens vilje” sier. Jeg liker ikke de med noe mellom tærne. Har et par sjokkrosa slippers fra Rusta, Inne går jeg helst barbeint om sommeren. Men liker å tre på meg disse sjokkrosa plastsandalene når jeg skal ut i hagen eller lignende. Kaldt her og.

    3. Fine var de, flip floppene dine 🙂 Men jeg må si som Fruensvilje og Kjerringtanker, at jeg ikke bruker sånne hvor det er den strengen mellom tærne. Gnagsår. Det er hva jeg får. Så jeg må ha uten den. Problemføtter har jeg for mye av allerede, så da sparer jeg dette. Men jeg bruker mye crocks. Har fine crocks sandaler. Flere par. Folk blir alltid forundret når jeg sier at sandalene mine er crocks. Så da må de sjekke at det virkelig er den logoen på 🙂
      Lett fottøy er uansett godt om sommeren. Men leit at det nå ble så kjølig når du har ferie.
      Håper at det snur igjen snart ♥

      1. Tusen takk, kjempekjekk å fly med altså….Digger dem…Crocks er kult..
        Håper på litt varmere vær i morgen…men har badet…i dag 🙂 klem..

    4. Hihih Flipflop er gode de – men jeg synes de som er åpne foran er best da jeg får litt vondt mellom tærne av den med slik mellomrom som du har der 😀 Jeg har et par med slik streng mellom tærne – og de ruker jeg lite 😀 Ellers er flipflop TOPP!

      GOD FERIE TIL DEG SOLVEIG!

    5. Veldig fine flip floper 🙂 Jeg er enig i det med dette rare været. Kan jo være en mellomting i stedet for 😮 Jeg har vært på restaurant likevel. Lader opp til ferien 😀

    6. Jeg går faktisk alltid uten sokker i sko eller støvler. Inne i barføtter. Selv midt på vinteren. Jeg er alltid så varm på føttene.
      Da vi kom fra Kreta 14 mars oppdaget en av flyvertene at jeg ikke hadde sko på. Da fikk jeg beskjed om å ta dem på.
      Ellers er sandaler ok i syden. FlipFlopper er det lenge siden jeg jeg brukt.
      I min ungdom hadde vi noen som kaltes klikk klakker. De var uten noe mellom tærne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg