“Adventstake” til påske

God kveld i hus og hytter 😀

Påsken nærmer seg fort nå altså. Det begynner å bli påskepynt i alle butikker. Koselig det da…Jeg pynter alltid masse til påske. Det er så så fint med de herlige fargene…Gult er en fantastisk farge!

Gikk tur nr. 2 i Fredrikstad i dag. Gikk innom Tante Blå. En gjenbruksbutikk. Så denne staken her da…

Aldri sett sånn påskestake noen gang, har dere? Litt artig da. Men kjøpte ikke. Litt redd for gamle ledninger og sånn.

Er den innafor?

Eller er den harry

#stake #påske

16 kommentarer
    1. Syns den var fin jeg.
      Jeg jobbet på Osram- fabrikken for 30-35 år siden, og der var det noe lignende😊 Det var også sånne “vanlige” 5-armede vindusstaker. Gule selvfølgelig😊 Jeg hadde de alle sammen i flere år, men etter flere år og flytting er de borte underveis.
      Jeg pynter ikke til påske uansett. Det er for mye stress på jobben ved påsketider, så jeg har mer enn nok med å komme meg hjem og bare slappe av 😊

      1. Så artig da. Rett og slett aldri sett gule staker til påske. Kanskje bra merke på denne da… Aner ikke.
        Skjønner at du er sliten. Fryktelig mye mas i matbutikker for noen dager fri.. Folk har helt panikk.. Jeg elsker å pynte masse som sagt. Alltid vært sånn 😀🌷

    2. Tjaa,, va vel litt sånn ”påskeadventlooklike” 😀 Va faktisk innom Europris når vi var å henta ved i dag.. så masse påskepyntbilder 😀 Men orker ikke lage noen innlegg idag.. Kos dæ 🙂

      1. Ikke sant… Europris kjører på.. Sett det jeg å..
        Tomt for ved… Hmm og du som kjøpte så mye i høst… Kaldt hos dere ja… VAR LITT SÅNN STYGGPEN er det det du sier 😎

    3. Litt Harry er den kanskje, men jeg syntes nå allikevel at den var litt fin 😊 Jeg arvet noen lysestaker etter mamma, som har sånne blomster som er rundt lysene. Det var mye fin påskepynt før 😉

    4. fin var den,men ville ikke hatt en selv ,slike lys vil jeg skal være forbeholdt julen :=) jeg pynter ikke mye til påske,litt blir det men bare litt :=) til påske vil jeg ha farger,herlige friske påskefarger

    5. Jeg pynter bare litt til påske, noen få hjemmelagde malte egg av barn og barnebarn på bjørkeris, og noen kyllingfigurer. Gule kubbelys, men ingen påske”advent”stake. Det har jeg aldri sett før 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg