Advent

 

 

God kvelden lesere..

 

Advent og lilla kraner, kranene på Værste kranene på værste – lyssatt og Kranene på Værste …(FMV) Skrevet om de tidligere, bare til å klikke seg inn på det blå her! 

 

Juletreet kom på plass i går, av en grunn – jeg hadde god tid og innetid på formiddagen på grunn av holke! Så da kom det på plass. 

 

Kuler og hjemmelagd pynt og glitter! Før hadde vi norske flagg på, men de finner jeg ikke. Nissene har kommet frem fra boden, så her er det liv i lukan.. Koselig å titte på ansiktene til disse personlighetene. 

 

I kveld har jeg bare slappet av og sett på håndball. På formiddagen i dag var jeg på kaffebesøk og i morgen skal jeg på julebord. Blir sikkert noen bilder på bloggen av det. Denne uka må jeg kjøre litt rundt med gaver som jeg må få levert til rette plasser. Og så skal jeg jobbe litt også..Så da føler jeg at jeg egentlig er fullbooket hele uka..Men sånn blir det! 

 

En riktig så fin kveld ønskes akkurat DEG som leser bloggen…Ingen lesere – ingen blogg 🥰 Det er jo derfor  man er på blogg og ikke deler så mye på FB lenger. På blogg får man kontakt med lesere og får tilbakemelding på bilder og tekst. På Facebook får man bare en slapp tommel opp, hvis man er heldig! Her inne synes menneskene og man får kontakt! Så viktig i min verden…❤️

 

14 kommentarer
    1. God morgen!
      Koselig julepynt hos deg som har kommet frem 🙂 Ja det er forskjellig man skal rekke i dagene fremover…. og om man jobber i tillegg så blir det hektisk nok 🙂 Kos deg på julebordet i dag! klems

      1. God morgen…dagene går fort og man får bare følge på og krysse av på lista. Ting må jo gjøres
        og ingenting gjør seg selv.
        Tusen takk, ja det skal bli koselig..
        Fin dag videre til deg, klems…

    2. se der ja ,koselig med julepyntet hjem ,du er i rute og da kan du slappe av :=) jeg skal fortsatt bake en kake og lage delfiakake ,men ikke i dag for i dag er det bortover til Volda til fysioterapaut :=) så skal vi også få på plass juletreet og nisser men vi må ta svigermor sitt også sånn sett har vi også fullbooket uke ,men det synes eg er helt greit :=) ha en fin mandag

      1. Tusen takk, ja nå er det jul i hele huset og nisser og pynt i alle rom. Stjerner i vinduer og adventsstaker lyser.
        Julegardiner og nye putetrekk. Juledukene er lagt på. Så nå kan man jo konsentrere seg om å
        dele ut pakker og kjøre rundt!
        Koselig syssel det med å pynte. Ha en fin dag i Volda. Og lykke til med juletre hos dere og svigermor.

    3. Det er så koselig å kunne pynte juletreet med både ny og gammel pynt 🥰 Jeg har litt av vært selv, og den eldste henges opp med stolthet ettersom den er gammel. Her i Oslo drukner vi i tåke i dag, og akkurat nå er den tjukkere enn noen gang før. Ønsker deg en fortsatt fin mandag, klems 🤗

      1. Tusen takk, jeg var i Oslo i går, voldsomt mørket og tåkete.
        Tåkeluren ulte hele tida nede ved sjøen. Her hjemme var det sol hele dagen..
        Gammelt og nytt er fint, klems..<3

    4. Fint tre. Tok opp mitt i går. Satte inn batterier så nå står det pynta på kjøkkenet. Er på vei hjem men det er tidlig mørkt og jeg glemte refleks i dag. Er nøye der men glemt er glemt. Finner vel på noe til middag i dag også. Ellers er det masse konserter i disse tider. Men jeg går ikke på slike konserter med veletablerte artister som stresser fra kirke til kirke. Men nå er det på tide og dra hjemover. Ha en fin kveld.

      1. God kvelden Helge, treet ble fint dette. Masse hjemmelagd og kuler. Det pynter opp.
        Konserter har jeg ikke å vært på i år, ganske dyrt og veldig kommersielt..
        Så får høre på litt musikk her hjemme i stedet. Nyt kvelden!

    5. Så koselig at du har fått på plass både juletreet og nissene! Jeg har kjøpt treet idag – tar det nok inn på onsdag……! Og så har jeg stryki juledukene….! 🙂 i morra begynner jeg nok på nissene…. 🙂 jeg koooser meg! Klemmer <3

      1. Herlig du er godt i gang, ting må gjøres og det er i grunn litt å ordne med siste uka før jul..
        Men man har jo erfaring, hehe…Gode klemmer.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg