Åååå har hørt om dem se…influenser

Influenser…

Så da er det sikkert mange av oss her inne på blogg.no akkurat nå..

Det å påvirke, markedsføre..Enkeltpersoner som ytrer  seg offentlig for å påvirke andre mennesker med sine holdninger og kunnskaper eller noe sånt vel…

Det er jo slik med influensa også, sprer seg fort…

Jeg kaller meg blogger jeg..Men jeg prøver alikevel på en måte å påvirke andre mennesker til å være ute i naturen. Det gir glede og godfølelse i kropp og sinn.

I dag har jeg ikke gått tur enda. Var kjempesliten etter jobben så måtte rett og slett ta en strekk….spiste så middag og nå skal jeg gå tur etterpå…litt omvendt rekkefølge…Men jeg har ingen kalender for dette. Legger inn turen når det passer slik. For da blir det ikke stress…bare deilig….

Her er snø jeg viste frem  i går…Det ble tatt med mobilen. Dette er lite altså…trenger en ny plass i dag det. For det er vakkert..Så det er mye å se der ute…Jeg har sjelden noe ørepropper eller musikk eller noe på. Jeg liker å sanse der jeg går. Og går alltid alene…Men noen liker å skravle å gå..jeg er ikke der.

Kos deg litt nå da…..❤️Klem Solliv

#influenser #natur #blogg #foto

 

 


 

10 kommentarer
    1. Aha, kanskje vi hobbybloggere kan kalle oss “virus”, sånne små uskyldige som sniker seg inn mellom alle de store og påvirker bittelitt 😀 God tur på tur, her har jeg vært inne i hele dag…

    2. Vi kan i alle fall inspirerer hverandre med koselige innlegg om f.eks baking, turer og andre ting:)) Hadde vel en slags influensa før jul…så ikke mer av det takk.. Helt nydelige snøkrystaller 3<<3

      1. Tusen takk. Det kan vi ja.. Moro å få tips og hygge her inne på blogg… KOS deg masse med kvelden. Klem ????det var gøy å se snø så vakker.

    3. Det eneste jeg prøver å påvirke folk til er at de skal være litt mer fornøyd med seg selv, og glade 🙂 Håper jeg er med og gleder noen 🙂

    4. Hehe.. .artig vri på ordet! 😀 God morgen, Solliv 🙂 Jeg tror vi alle er influensere, sånn generelt, overfor visse mennesker rundt oss, og de fleste som har levd en stund har vært influensaere til tider også, hehe..
      Hvis vi som blogger kan spre litt glede, humor, gode innsikter osv, som hjelper noen, så er det bare herlig 🙂
      Håper du fikk gått deg en tur i går. Det gjorde ikke jeg, og tviler på om jeg skal det i dag.. er veldig kjølig, og godt å være inne 😉 God torsdag til deg <3

      1. Tusen takk. Litt artig…
        Tur ble det og nå god ettermiddag… Blir tur i dag også.. Spise litt først… Ønsker deg en topp kveld… Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg