80 dager

 

 

God kvelden!

 

Jeg tror ikke jeg lyver veldig om jeg sier 80 dager med brodder på rad! 

 

I dag brukte jeg hverken brodder til jobb eller fra jobb! Det betyr ikke at det snøfritt og isfritt! Men den løypa jeg gikk i dag –  var helt ok! Men hadde brodder i sekken – det må jeg ha…Enda en stund til! 👠 Bildene er fra Skofabrikken i Halden! I dag dro jeg til et sted der snø og is nesten er vekk – det var våren 🥰

 

Måtte nesten klype meg i armen! Det var en rar følelse…Gikk også ut en tur i pausa på jobben med småsko!!! 

 

Jeg synes vi har stått på stedet hvil så lenge nå og to tilbake og et frem! Måtte det vare! 🥰 Jeg kjenner jeg gleder meg til flere turer! Nå også i skog og mark, dessverre vært lite av det i vinter! 

 

“Hvis du ikke har tid til mosjon i dag, avsett tid til sykdom senere..” 

 

Sitatet ovenfor er fra boka “GÅ!” –  Skrevet av Johan Kaggestad! Fikk et tips om boka fra en av mine lesere. Og det sitatet stakk til når jeg leste det! 

 

17 kommentarer
      1. Regn og regn og det blir bedre for hver dag. Så utrolig kjekt.
        Man får vondt beina av å gå med pigger dag etter dag. Er ikke sundt for foten.
        Men vi kunne ikke velge akkurat..Klemmer.. 🙂

    1. 80 dager var mye ,ja dere har virkelig hatt vinter i år ,vi fikk jo en pause før snøen kom ttilbake og nå er den borte igjen ,her går jeg i småsko og hentet posten med slipperser på føttene ,det er bart og tørt så det nytes ,håper isen snart er historie for dere oggså

      1. Det er så fint å høre at våren er på stor fart inn hos dere.
        Ja, denne vinteren har vært veldig spesiell. Aldri opplevd før..
        Så får håpe det bare vare dette året.Men kommer den igjen neste år så rømmer jeg til solen..

      1. Veldig tøft å gå i vinter, brodder er jo ikke naturlig for føttene.
        Så det tar på, men det var det valget man hadde 🙂 Klems… <3

    2. Leser litt i arkivet mitt og finner ut at det er godt over 80 dager siden jeg fant frem piggsko.
      Har ingen planer om å rydde de vekk ennå. Her er det fremdeles ikke bare veier og nede i sentrum er det og mye is og snø.

    3. Her er det fortsatt full vinter og is på veien. Regnet i går og da blir det ekstra glatt. Ikke vår riktig ennå.
      80 dager med brodder, var jo litt vel mye vinter på din kant.
      Kulturhuset i byen er ok, og da Sivert Høyem har konsert fjerner de stolene. Det ble jeg skuffet over, for står ikke i 2 timer. Da ble det Mari Boine i stedet og sitteplass. Klem til deg.

      1. Sitteplass på slike konserter er mye hyggeligere. Hvis ikke blir det bare pes – man skal jo nyte.
        Vinteren her nede ligner ikke på seg selv i år – det er helt sikkert..
        Det er derfor man bor her i sør – vi som bor slik, er glad i grønne vintre og
        folk kan dra på hyttene sine i Lillehammer. Hvis man vil ha snø 🙂
        Ha en super kveld – klemmer herfra Eva ❤️

    4. Jeg gleder meg til det blir barmark her hos meg også, men enn så lenge er det rikelig med is og snø på fortauene. Broddene er som regel på føttene, men det hender de ligger i veska også. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

      1. Ikke sant, brodder er med…
        Og jeg ser bilder fra Oslo, det er mye is og kantete.. Så det frister ikke meg å ta en tur inn enda.
        God kveld, klemmer herfra.

    5. Sjelden lang vinter for dere i år. Jeg kunne endelig gå uten pigg i går kveld og i dag, men enkelte plasser er det fortsatt is på veien.
      Det sitatet var sterke ord, men du trenger ikke være redd for sykdom på den måten så mye som du går ☺️

      1. Utrolig lang fæl vinter. Det har vært for meget av alt.
        En flott bok og med noen skikkelig bra sitater og.så..De stikker til
        All bevegelse er sundt og man trenger ikke ha tunga ut som et slips for å trene 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg