I dag dro jeg til et sted der snø og is nesten er vekk – det var våren 🥰

 

God kveld kjære lesere…

 

Jeg er lei av å gå på hålke og is. Jeg ville til syden..Jeg ville se sol og bare og isfrie gater! 

 

Jeg jublet innvendig da jeg gikk av toget. En kort togtur fra Fredrikstad. Bare 30 minutter med tog og jeg er i solens land..Dette kunne jeg like, og regnet med at dagen ble fin. Det ble den. Det ble mandagskaffekopp, men det får bli i neste innlegg. Her blir det litt bilder fra Halden 5. februar..Ingen glatte veier..Bare litt is i kantene her og der..Halden er en kjempefin by, litt stille i dag da..Men påske og utover da begynner det å livne til i denne byen. 

 

 

Som dere ser så ser det litt vårlig ut. Kjempefint! Dette er i gata like ved det store kjøpesenteret nede ved elva Tista, og senteret heter Tistasenteret.  Det er det ikke bilde av her. 

 

 

Kildebo Blomster: Denne blomsterbutikken er så koselig. Og den stenger i grunn aldri, bare butikken innvendig som stenger, her kan man handle døgnet rundt og betale med vipps. Det er flott tiltak..Er man bedt bort på helga så går/kjører man bare innom og kan ta med seg noe til verten. Jeg er jo ikke glad i tid man skal rekke, stress og klokker vet dere..Tid kommer! 🥰

 

 

HURRA FOR MAMMA ❤️❤️ Står det i vinduet her..Det er snart morsdag og mammaer står høyt i kurs for mange. 

 

 

Nydelig vær i dag og det var fin speiling i elva. 

 

 

Merkelig båt så nesten ut som en u-båt. Fin himmel og stille….

 

 

Jeg nærmer meg stedet for kaffekoppen denne mandagen…Mulig det har vært skøyteforhold her tidligere i vinter. Ser slik ut. Det er i gågata og litt vekk fra sentrum i Halden. Sentrum for meg er nede ved brua ved elva og butikkene nede ved kanalen. Det kaller jeg sentrum 🏡 

 

Da kan jeg love dere litt flere bilder fra Halden i neste innlegg! Jeg har hatt en helt super dag og kosa meg max. Så veldig fornøyd med at jeg hev meg rundt i dag tidlig…Nå liker jeg å pusle rundt i hus og hjem også. Men når været er fint, da er det moro å være på tur! Kan jeg – kan du! Slike turer koster ikke skjorta og krever ikke stort..Men man må like å være på tur og la humla suse…🐝 Jeg ser sjelden på klokka, men følger dagslyset..

14 kommentarer
    1. Deilig med en “syden-tur” – godt å komme seg unna hålka! Fine bilder fra Halden – noen år siden sist jeg vandra rundt der nå! Klem <3

      1. Takk, syden ble deilig. Kosa meg i sola og tusla rundt. En virkelig flott og avslappende dag som ga meg energi..
        God klem herfra.. <3

    2. Så flott at du tok den turen og fant våren. I går dukket sola hos meg et kort lite øyeblikk. I dag farter jeg på handel, innom kjøpesenter og kanskje jeg finner noe jeg trenger. Nyt dagen, klem

      1. Tusen takk Eva. Bra det var fint vær i går, for da kan man nyte å være på tur.
        I dag snør det igjen..Da er det best hjemme..Bra du fikk tatt en shoppingrunde og tittet rundt.
        Alltid gøy det når man kan kose seg og ikke må ha noe der og da.
        Klemmer..<3

      1. Tusen takk, moro å være på tur når det er bare veier og flott vær..
        Nå laver snøen ned og da er det bare godt å være hjemme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg