17. mai er ikke bare barnas dag..

Dette gjør alltid inntrykk på meg.

Det berører mitt hjerte. Denne kransen så jeg utenfor kirken i Torsnes. Vi var på konfirmasjon der. Og det ble tatt en del bilder utenfor kirken. Det er jo kjekt. Da er mange samlet. Ble også et fint bilde av mamma med de fleste av barnebarna. Men det har ingen verdi her på blogg synes jeg.

Men kranser som berører hjertet vårt. Det fortjener plass her på bloggen❤️

Det regner. Skal etterhvert gå meg en tur 😀 regn tåler jeg. Men jeg er meget sliten i dag.. Det å høre dårlig i store forsamlinger er rett og slett håpløst..❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg