14 grader her i dag

 

Oktoberværet slo til i dag, tåke!

 

Jeg har holdt på i hele dag inne først, så i hagen og så fikk jeg gått en tur etter det..Tittet på gradestokken og det var 14 grader, det er jo omtrent det det kan være en litt kjølig sommerdag. Så i dag har jeg hatt døra åpen og luftet skikkelig og var jo ikke kaldt i det hele tatt. Deilig å holde på i hagen også..Vaske og rydde og spyle matter og møbler..Som etterhvert blir satt inn i boden. Jeg begynte dagen med dette innlegget Fredag i heimen og det ble det absolutt og avsluttet med tre timer ute hos mamma…Vi så på TV og drakk kaffe og jeg ryddet og vasket klær innimellom…Man må ha litt overskudd da og det har jeg jo de dagene jeg har fri <3 

 

 

Skikkelig tåke ved elva i dag, men det gjorde ikke noe..Lagde meg en krakk og fikk ro i sjela..

 

Stekte meg en pizza i kveld, ble for sent for meg å begynne å koke poteter kl. 2000 på kvelden..Det gidder jeg ikke…Ellers så koker jeg ofte poteter, billig og godt og passer til det meste! 

 

Og dere takk for at dere stikker innom bloggen min, det er veldig stas og godt selskap i alle dere fine lesere! <3

 

Nyt kvelden!

18 kommentarer
    1. Ja det oktoberværet har vært både og – og 14 grader var det hos oss også i går 🙂

      I dag blåser og regner det på tvers….

      Lag deg en fin fin lørdag, Solveig ! klem

      1. Tusen takk, ja det været…må ta det som det kommer. Men må si det det var behagelig temp her i går og ingen vind.
        Deilig og ikke fryse…
        Ha en flotters dag, klem..

    2. Nydelig sjøl om det er tåke..reint magisk 🤩
      Herlige temperatur..er jo hos søstersen nå, og her var det nesten 11 da jeg satte meg ute med kaffekoppen ☺️
      Ha en flottersfin lørdag 🥰 Klemz

    3. Det første bildet er jo helt magisk. Liker tåkebilder. Hos meg i går var det regn og 6 grader. Regner i dag også.
      Ble så oppslukt av ei bok i går, og den har ligget i hylla i flere år. Ut av mørket het den. Nå skal jeg bestille den nye Kepler boka. Edderkoppen heter den. Som sagt 393 kr. Men jeg må ha den. Alltid kjekt å besøke bloggen din. Nyt lørdagen. Klem

      1. Tusen takk så hyggelig sagt.
        Blir man hekta på og lese og ønsker en bok man må ha, så er det riktig å kjøpe.
        Bra og viktig å komme i lesemodus, det kommer og går hos meg.
        I dag er det lettere vær og litt vind, ellers så har det jo vært ganske mye tåke og slikt.
        Regn og 6 grader, vel – det er bedre enn snø tenker jeg. Kos deg med lesing og ny bok og helg! Klem og fin fin dag..

    4. Titt tei, i skoddehavet – og dagen derpå dine betraktninger. «Sommeren» har ikke helt sluppet taket der sør skjønner jeg. Her siger snøen nærmere og nærmere i fjellsidene, mens sola forsvinner enda fortere. Sender gode tanker og en helgeklem sørover. 🤗

      1. Tusen takk for titten og håper alt er bra der nord..
        Enda mer sommer i dag, full sol og skikkelig varmt! Fantastisk..
        God lørdag og klem <3 Snø….tja….ikke min greie, men dere er vant med det vil jeg tro..

    5. litt samme vær som her da men i dag regner det i tillegg .
      Godt å få lufta og tatt en skikkelig skippertak i heimen ,det har vi gjort i dag :=) pizza blir det i kveld ,poteter er godt ,jeg bruuker mest mandelpotet,det bruker 8-12 min å koke alt etter str :=) lurt å ha noen liggande

      1. Ja, været var slik i går og i dag flott sol..Deilig det.
        Mandelpoteter er godt, pleier å bytte på..kjøper en pose med Kers Pink og når den er tom så kjøper jeg
        mandelpoteter..
        Uansett så var jeg for sliten i går kveld til å stå på kjøkkenet og lage noe.
        Da hadde jeg vært i aktivitet i 12 timer. Ha en fin kveld…

    6. Flott temperatur hos deg så sent i oktober og med tåke i tillegg.👍🏻
      Godt å få gjort unna ting ute og ha overskudd til å fikse hos moren din også.🤗
      Da blir det ekstra godt å ha tid igjen til bare å nyte en lørdag også.😀
      Kos deg!🤗

      1. Tusen takk, ja godt å få gjort litt de dagene man har tid og overskudd og at det klaffer slik.
        Dagen i dag har vært fin og solrik så deilig.. Kos deg masse med kvelden! 🙂

      1. Tusen takk, litt spennende med tåke..Ja, greit å ordne og rydde rundt veggene.
        Det værste jeg ser i hagene bortover er når solsenga forstsatt står på verandaen eller i hagen, akkurat som
        om sommeren bare er en uka unna!
        Ikke bra.. Går ann å rydde litt og slå sammen ting og slikt tenker jeg..
        God klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg