Fredag i heimen

 

God morgen fine lesere…

 

I dag skal jeg ikke på jobb og slipper og dure av gårde i mørket! Mørket er jo bare fravær av lys, men mange liker ikke være ute da..Jeg synes det er deilig å være ute og gå, når man kommer ut..Det er mørkt og det er rolig og det er stille i gatene i Fredrikstad..Men så klart tungt å stå opp sånn 0530 – 0600, men snart stiller vi klokka så blir en bedre tid for meg vil jeg tro..Når klokka blir stilles på høsten blir man mer våken..De timene man skal være våken synes nå jeg da! 

 

I dag er jeg hjemme hos meg selv og kan styre meg selv, så skal få unna husarbeid og jobbe i hagen..gjøre hagen klar for høsten! Har tatt en runde tidligere og får se hva jeg rekker i dag..Fortsetter i morgen! Nå er vi snart inne i tredje høstmåned…Tida går fort! November, hva skal man si – ikke min favorittmåned..Men jeg skal lage meg en plan og jeg skal på to konserter  utover..Melissa Horn og CC Cowboys..Det er konserter jeg gleder meg til. Billetter kjøpte jeg for lenge siden! 🙂 Man lærer av erfaring, står man for lenge på sidelinja og venter med å kjøpe så kan det bli utsolgt..Nå er jeg innom min gode venn Ticketmaster, nesten daglig går jeg innom denne sida og ser om det finnes konserter her i området og ser jeg noe jeg har lyst til så kjøper jeg billett der og da….Jeg har blitt flinkere til å planlegge ting og ikke bare ta ting på sparket..For da kan det gå den veien høna sparker! 

 

Ha en fin formiddag og jeg skal dra frem mine venner her, kluter og filler og skurebøtter…Skulle tro det ikke blir støv og skitt og rot etter et menneske, men det blir det altså! 

 

Nyt fredagen!

18 kommentarer
    1. Kos deg med dagen og styr med det som må gjøres. Har vært på konsert med Melissa Horn for noen år siden, en dyktig artist som jeg hører en del på. I november er Madrugada i Tromsø men å stå i to timer klarer jeg ikke. Hører mye på dem. Mange dyktige artister. God helg og klem.

      1. Tusen takk, ja går unna her nå..straks klar for å ordne i hagen…og turgåing 🙂
        Koselig å gå på konserter – flinke folk..Melissa er bra, liker det svenske språket!
        Ha en flott dag videre…klem…
        God helg!

    2. Godt å få gjort litt ute og inne på fridager, – mye som må ordnes hjemme også. Da kan du kose deg i helga.🙂👍 Lurt å bestille tidlig, og endel blir rimeligere også på den måten. Det er den store kinodagen snart, så skal sjekke om det er noe bra som går da. Ha en fortsatt fin fredag! 🤗

      1. Takk og fin helg til deg.
        ja, lurt å bestille for da har man noe å glede seg til også..
        Deilig å få unna litt her hjemme og ute hos mamma..jobbet masse i dag jeg og det var deilig.
        Kos deg på kino etterhvert, det er alltid hyggelig..

    3. Du er flink – håper du har rukket å kose deg masse idag! November er jo min bursdagsmåned, altså er det favoritten min, haha – not! Konserter ja – du er flink, jeg har lissom blitt litt tyngre i rompa på sånt, jeg! God klem <3

      1. Takk takk, konserter er hyggelig synes jeg. Må lissom være i siget da og booke billetter…da er det gjort vettu.
        Så da er det jo bare å gå ut den døra når det nærmer seg.
        Billetter i døra er ikke noe for meg, for da gidder jeg ikke..
        November er november….ikke min måned – hehe…

    4. Godt med slike dager der man får gjort unna både vasking og andre ting som må gjøres.
      Jeg har også fått inn en god del i hagen, men har enda en del igjen.
      Virkelig fin den fine sammensetningen av blomster øverst der.🍃🤩
      Nyt fredagskvelden!🤗

      1. Ja, har ordnet en del ute i dag jeg..vasket møbler også..Greit før man setter de bort.
        Ting må gjøres..:-)
        Blomstene var nydelige, dessverre ikke mine..Men fra biblioteket, lekre farger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg