Vinter i høsten

 

For en dag!

 

I dag stod jeg opp klokka 0500 – og gikk herfra sånn 0620.. Var fremme på jobben kl. 0800..1 og en halv times tur på glatta før klokka slår åtte…Jaja, Vinteren blir lang hvis den fortsetter slik..

 

Mange flotte motiver gjennom Gamlebyen i dag og utover mot industrien, men det var holke og glatt og hadde nok med å holde meg på beina..Tok et par bilder nede på jobben, store hauger av snø..nesten litt skremmende..

 

Ganske glatt på hjemveien også! 

 

Vinter og høst på en gang..

 

Jeg er av den gamle skolen og multitasker ikke…En årstid om gangen 

 

TAKK

 

Vinter i høsten er ikke noe for meg! 

 

Helst vil jeg jo bare ha våren! 

 

 

 

21 kommentarer
    1. Hihi, godt å kunne drømme litt om vår i dette været! Denne snøen er absolutt ikke grei, men hva hjelper det vel at jeg syns det?? Du er sprek! God klem <3

      1. Må drømme litt, nå er jeg superstøl…Gå er deilig det, men det har vært slitsomme dager.
        Det skal jeg innrømme. Det utrolig tykt lag med holke.sånn plutselig..Blir vel 18 kilometer med gåing tur/retur jobb. God klem..

      1. Takk, jeg er på jobb så er jo inne hele dagen..Og går i mørten og hjem i mørten…
        Men men sånn er jo denne årstiden…Klemmer.

    2. Vi kom oss heldigvis hjem før snøværet slo til hos dere. 😉 Vi var vinterskodd, men allikevel, godt å slippe.

      Fine innlegg, med mange fine bilder hos deg. God klem for resten av onsdagen <3

      1. Tusen takk, bra dere kjørte hjem fredag og ikke mandag for å si det sånn.
        Det ble brått enormt med kaos..her…Når vinteren kom med det plasket.
        God kveld videre og kos deg med maling og hygge. Klemmer.

    3. Det ble tidlig vinter men det skifter fort så håper på en tidlig vår. Kaos ble det på veiene, samme mediagrei hver vinter. Det er rart at ikke folk kan lære. Ikke hver dag røde kors gir nødhjelp på E18. Jeg gikk fra sentrum og til jobben i dag er ca 2 km og har gått tilbake. Det var greit det men litt glatt noen steder. Nå skal jeg hjem og rydde litt, i morgen skal jeg til mor. I helga blir det kanskje en tur et sted. Ta med meg litt kakao og ta en skogstur. Men nå skal jeg hjem via en matbutikk. Ha en fin kveld.

      1. Ble plutselig vinter Helge, men vi lever i Norge og der er det ikke sommer hele året.
        Men ble lissom så kaldt og glatt. Tyngre å bevege seg. Det er vel 18 kilometer tur/retur jobb for meg.
        Så merker det nå som det så glatt. Man går annerledes. Blir støl. Jeg var innom en matbutikk i går, i dag rett hjemover.
        Det var kjekt…Deilig med tur og kakao og toddy som varmer. Må bare kose seg med utelivet. Og deilig
        å komme hjem igjen..God kveld videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg