Vindebroen i Fredrikstad – del 3

 

Hei, Frodith har gitt oss oppgaver…Vi løper ut, jeg løp hele veien til Gamlebyen i dag! 

 

Ble så glad at jeg feiret med kaffe og sitronpai, nam nam….Det går helt fint på en mandag. Bryr meg ikke om hvilken dag det er jeg…jeg lever i nuet, her og nå! Har jeg lyst på kake og kaffe ute på en mandag så blir det det altså..Oppgaveløsningen under her, vi skulle finne bruer…Og bru ble det..Ble egentlig fire stykker, men det holder med å vise en bru i dette innlegget..og her finner du Frodith HØSTLEK – OPPGAVER Løp ut du også da vel, og se om du finner en bru/bro eller flere i nærheten der du bor! 🧡 Og har du ikke blogg så vis dem på IG eller FB..Det er jakten som er gøy – ikke sant…

 

8 kommentarer
    1. Kjempefine og koselige bilder du har tatt 😊

      Så kjempefin og nydelig Vindebroen er 😊 Mener bestemt at jeg har gått over den da jeg var i Fredrikstad i 1993.

      Ønsker deg en superfin mandags kveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Takk, ja det vil jeg tro. Brua er spesiell og var du i Gamlebyen i 1993, så travet du helt sikkert over.
        Moro..
        Kanskje en dag kommer du og koret ditt tilbake til byen…Klemmer og fin kveld..:-)

    2. Fin bro 🙂 Ja, jakten er gøy 🙂 Og finne noe lurt å skrive til 🙂 Og som det står i min utfordring, så kan folk få låne “spalteplass” hos meg en dag eller to også 🙂

    3. Morsom utfordring!🤩👌🏻
      Flott bilde av broen og Sitronpai er utrolig godt.🥰
      Kos deg!🤗

      1. Mange takk, gøy å henge med på dette. Jeg er jo ute hver dag og jakter alikevel…
        Veldig god pai…..kunne spist flere stykker, for der var syrlig og søtt på en gang.
        God kombinasjon!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg