Vil du se min busk?

 

God morgen her fra vakre Kråkerøy! 

 

Utenfor verandaen blomstrer klokkebusken! 🌺  Vet ikke hva jeg skal si jeg, men er vel 7 meter høy! Og hundrevis av bier kooooser seg der daglig! Så… kom ikke her og si at det er lite bier…for de er hos meg!

 

💜

 

💜

 

💜

 

💜 solsenga kommer frem i dag også…Etterhvert, men først jobbe på…

 

 

💜

 

Jada, bare tok noen bilder her i går kveld, og disse blomstene er meget vakre og for en duft! Når jeg sitter inne så nyter jeg dette vakre fra stua her, sommer ute og sommer inne! Sola skinner og været er nydelig og jeg skal etterhvert ut og og olje veranda foran soverommet! Nok å gjøre med hus og hage, men jeg elsker å ha noe å gjøre – det er da jeg lever!

 

 

Ha en fin fredag! 💜

22 kommentarer
    1. Du sykeste for en fin busk!
      Lurer på om en slik hadde kommet til å trives her hos oss i nord.
      Syrinen liker seg godt her, men jeg har ikke sett noen andre ha en slik som du har.
      Det må jeg sjekke ut.
      Ha en nydelig fredag i sola!

    2. Praktfull busk! Har to i hagen her. I fjor kuttet vi den ned. Når den blir så høy og tett tar den en del av utsikten. Den blomstrer villig i nord også. Herlig duft den kommer med. God helg og nyt sola. Klem

      1. Ikke sant, disse er flotte..Min er bare bra å ha, ødelegger ikke noen utsikt..
        Så den skal stå sånn! 🙂 Skjermer bare inn til naboen og det kan jeg like…
        Klem og fin dag videre!

    3. den var diger ,jeg trodde dette var en fagerbusk som jeg har men min blomstrer ikke ennå ,har en klokkebusk med mørkere klokker på den er i ferd med å blomstre nå ,men kanskje det finnes flere sorter ,aldeles nydelig hus deg uansett klokkebusk eller fagerbusk :=)

      1. Tusen takk, denne er utrolig flott. Dette er fagerbusk, men man sier klokkebusk..
        Navnet går litt som hurra meg rundt tror jeg.
        Naboen gikk forbi og da han så meg meg ute i gården så måtte han skryte av dette busken.
        Enorm..:-)
        Så da lagde jeg to kopper iskaffe og vi prata og hadde det hyggelig..
        Nabo som har bodd her like lenge som meg her på feltet! Man er aldri ensom når man bor på felt! 🙂

      1. Tusen takk, disse fagerbuskene er noe av det flotteste en sommerdag.
        Gleder meg hvert år til denne blomstringen! 🙂 Fin kveld videre og klem..

    4. Så nydelig det blomstrer. Jeg har også en flott Fagerbusk som er både gammel og stor. Gleder meg til den blomstrer hvert år.
      Lykke til med oljing og vedlikehold.

      1. Tusen takk, disse fagerbuskene er flotte altså! En utrolig flott blomstring og tett i tett med disse
        vakre rosa blomstene. Ja, var tidlig ute oljet for det var meldt regn på kvelden..
        Men jeg kom i mål med alt som skulle oljes og det er deilig. Et år til neste gang..
        Har holdt på i tre dager og krabbet, blir støl..
        Ha en fin kveld da – kos dere og håper alt er bra med deg <3

    5. Fantastisk 😀 Ja når man ser sånne bilder, da skjønner man litt av de klimatiske forskjeller fra sør til nord.Men du verden, veldig moro å bli med deg inn i hagen, som en liten bie fra nord – og snuse rundt på den vakre buska 😀 Tusen takk

      1. Tusen takk, ja utrolig flott denne altså…gleder meg alltid til blomstringen..
        Den er utrolig vakker og pynter hele huset og hagen i de ukene blomstringen varer..magi…
        Lykke til som bie, og ha en fin dag! Klem… 🙂

    6. Så nydelig busk! Ja, det er godt å ha noe å holde på med, og du har litt lopper i blodet tror jeg, så du må ha det som plommen i egget der du bor 🥰

      1. Jeg liker å ha noe å gjøre, hvis ikke blir jeg tom inne i meg på en måte.
        Det liker jeg ikke…Best å tusele rundt i sitt eget tempo, det er noe jeg liker godt!
        Jeg finner egentlig roen inne i meg da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg