Viktig å se lyset

 

God kveld, innom en liten tur. Akkurat kommet inn. Vært på jobb. Gått tur og nå spist oppvarmet mat fra i går. Nå er det mørkt og trist igjen. Været har snudd. Fredag kom lyset, og fikk tatt noe noen bilder på turen gjennom skogen. Jeg tenker mange ganger at når det er som mest hektisk, så kommer det lysere tider 🙂 Det er jo livet! Viktig å se lyset med øynene og også med sjelen tenker jeg. Nå er det snart litt tid til å titte over posten og nettet og nettbanken…Etterhvert en kopp te. Roe seg ned før det blir en liten kveldstur etterpå! Sier det igjen. Turene redder meg. Siler tanker og rydder skuffene i hodet. Ut der, inn der. Arkiver! Kast…Ting jeg ikke trenger å tenke på – trykker jeg slett på! Høres komplisert ut, men det er slik jeg sorterer hverdagen min…God kveld da…

 

 

 

 

Klemmer! 🙂

6 kommentarer
      1. Tusen takk, det er rett og slett en del av turen! Må til, absolutt. I dag måtte jeg gå en tur til for jeg hadde ikke sortert alt! 🙂 klem.

    1. god morgen.Vakre bilder,ja du har jo mange turmuligheter,i går ble det ikke tur på meg,men jeg var aktiv inne.Mannen har vært hjemme et par dager,masse hoste og jeg har jobbet for å holde meg frisk ,skal jo opperere på fredag.I dag reiste han på jobb igjen,huset er ryddet skal vaske har skiftet sengetøy og jobber ellers med å vaske alle klær som er brukt.Bakte brød i går og knekkebrød for selv om att vi hadde ville jeg fylle ekstra opp :=) i går var rette dagen for det,regn og vind og temperaturer som bare stiger og stiger 11,6 ute no,da er fonnfaren hos oss stor ,det rausa godt i går og en tar ingen kjangser like greit å holde hus slike dager :=) i dag skal jeg prøve å gå en tur,men først må lyset komme ,ha en fin dag da

      1. Tusen takk og God kveld til deg. Du er flink og får unna ting. Bra det! 🙂 Og tenker på deg. Denne operasjonen på fredag. Det blir nok bra til slutt. Selv om det blir noen slitsomme dager i desember.
        Her på Kråkerøy har vi det fint. Et vakkert sted å bo. Mange muligheter for flotte turer. Klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg