vi tenner våre lykter…

 

God kveld….Mye å se på kvelden også. Jeg bor ganske høyt og her er det fin utsikt mot elva og alle “lyktene” – jeg ser ikke dette fra huset da. Men bare går ut DEN døra og går noe meter. Alltid noe å se når man går på tur 🙂 

 

 

 

Med og uten natt-lys på telefonen. Deilig å gå. Tar meg gjerne en liten tur på kvelden. Nå man blir litt sigen. Det frisker opp i hodet synes jeg. Liker ikke gjespe – det synes jeg er tegn på at man er trøtt og lei..Det er jo ikke jeg, som driver gåskolen! Blir vel gåskole i morgen tenker jeg. Alltid gøy å oppmuntre andre mennesker til å gå ut den døra! For det sitter litt langt inne hos folk! Takk til Annebe for fin framsnakking. Heier på deg. Alltid glad i å lese bloggen din. Fine bilder og du byr på deg selv <3 fantastisk…:) Så da sitter jeg her da med en kopp te og 0 gjesp! 🙂

 

GOD NATT!

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg