Vi spiste på Lawo

 

Da takker jeg for meg på denne runden. Osloturen i går. Vi spiste på Lawo. Deilig Cæsarsalat. Veldig mektig og god. Bør prøves. Vi hadde tenkt å varme opp med denne salaten og ta middag senere. Men var så mye mat…. En is på Aker brygge. Og en baguett senere på kvelden ble resten av maten denne dagen. Pluss en øl.

 

 

 

 

 

 

Da har jeg tatt dere med på vår tur rundt i Oslo. Håper du likte det? I morgen blir det litt bilder fra Pride-paraden i Fredrikstad.

 

God kveld der du er…

8 kommentarer
    1. Lawo er et fint sted, jeg har aldri prøv å spise der, takk for tipset, jeg skal prøve maten der! Det er ikke så lenge igjen før kong vinter kommer, så man må kose seg ute og nyte temperaturen så lenge man kan! 🙂 Ha en fin lørdagskveld!

      1. Tusen takk, kjempefint sted. Så deilig å sitte der ute og kose seg. Så som du sier. Dette må vi nyte så lenge som mulig. Så vi har minner å ta med oss videre når høst og vinter kommer. God lørdag til også..:)

    2. Tusen takk for Osloturen 😀 Vet ikke når vi kan ta en tur. Må få se hvordan det går med operasjonen hennes først 🙂 Ha en flott søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg