Vi spiste på Egon

 

Da ble det kvelden! Stille og rolig her i Fredrikstad i dag, det er dagen derpå for 30.000 mennesker..Men mat må man ha! Vi dro på Egon..Sønn min har jo jobbet hele helgen på Festivalen, utrolig mange timer og det er fullt trøkk altså..I hele natt var det opprydding! Han skulle hjemover til Oslo i kveld og før det spiste vi på Egon. Biffsnadder, den vanlige på meg og dobbelt med kjøtt på han sin porsjon! Dessert rakk vi ikke, og jeg ville gå så gikk videre med han til stasjonen før jeg gikk elvepromenaden og så tilbake til bilen! Tur nr. 3 i dag 💚 

 

 

Smakte godt, blitt dårlig med ordentlig middag her på meg i helga, da jeg bare har spist festivalmat både fredag og lørdag…Så godt med litt proteiner. 

 

 

Stille og rolig i byen, ikke mange sjelene på brygga i dag! Dagen derpå…

 

En stille dag i Fredrikstad 🌺 veldig stille…uvanlig stille! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg