vi som strikker og hekler

 

God formiddag. Jeg ser over restegarnet. Blir mye greier – når man konstant hekler og strikker. Og flyr i garnbutikker. Og får gaver til jul og bursdager. Har en trillevogn med ræl…Mye greier. Og alt av hele nøster som er kjøpt inn og rester etter noe…Så nå har dette restegarnet fått plass i et skap 🙂 Jeg er stor fan av bomullsgarn. Det  går til så mye. Jeg strikker alltid kluter. Eller hekler noe. Tenker jeg skal hekle litt hjerter av rødt garn. Det er alltid fint. Skal dele når jeg begynner. Liker helst småstrikk. Skjerf, halser og luer. Har strikket enorme mengder med gensere i mitt litt <3 er på en måte lei det! Men tenker etter jul en gang. Så har jeg lyst til å strikke meg en genser! Eller et skjørt! 🙂

 

 

 

 

Dette garnet må ut av vogna og inn i et skap. Lagde meg en plass! 🙂 Og garn er garn. Selv om det bare er noen meter igjen. Alltid kjekt å ha. Til en rest. En bård på en lue eller noe. Ser også butikker selger poser med mininøster og det er ikke billig altså! Får hekle litt oldemorsruter igjen. Det er også gøy…Har nok å gjøre jeg. Med garnet mitt. Turene mine. Bloggen min <3 Rekker lissom aldri å kjede meg…<3

 

Hilsen en kreativ Solliv 🙂

 

10 kommentarer
    1. Du har orden i strikkesakene ser jeg😊 Det er lurt.
      Jeg holder på med tur-sokkene mine enda jeg da. Det tar sin tid. Jeg holder jo stadig på med noe annet innimellom. Sying er liksom mest “in” hos meg om dagen. Å kjede meg vet ikke jeg hva er heller. Det må være litt bare når jeg er nødt til å ta meg disse hvilestundene hver dag. Eller…det er mest irritasjon fordi jeg ikke orker alt jeg skulle gjort. Dagene flyr i hvertfall😊

    2. Blir jo mye rot med garn og pinner. Kjekt å samle i en sånn vogn. Kjøpt på Ikea en gang. Med hjul så kan trille rundt med sakene mine…hehe…jeg å må hvile meg alene her hjemme. Ikke ha noe støy eller folk. Jeg må ha rolige stunder i mitt liv for å fungere…<3

      1. Tusen takk, blir mye. Strikket så mange kluter og skjerf og luer og litt gensere og skjørt…Så gøy med sjal! Det er utrolig bra å strikke. Meditere…<3

    3. veldig grei trillevogn dette,og dubeditter må vi som hekler og strikker ha :=) restegarn kan brukes til det meste,jeg har jo surret opp slike smånøster til store nøster,brukt alle garnkvaliteter og farger,,til slutt brukte jeg 4 nøster i gangen og heklet i vei,det ble fargerike og fine sengeforleggere som er deilige å sette beina på når vi står opp om morgenen :=) alt kan knyttes på slike samlenøster,selv en halvmeter med restegarn :=)

      1. Kjekk denne vogna. For mye greier å holde styr på 🙂 Lurt tips – tusen takk. For det blir mye rester i alt mulig garn…Sånn er det jo! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg