Vi over 60

 

God  ettermiddag/kveld

 

Ute er det holke, snø, is og regn er ingen bra kombinasjon. Så skal ikke noe mer ut den døra i dag jeg. Så tenkte jeg skulle titte på dette bladet. Jeg er den som elsker magasiner og blader og aviser – ja alt man kan bla i! Lære noe, se noe fint, fine bilder eller oppskrifter eller et eller annet som gir meg input! Det er noe livet mitt må ha, hvis ikke går jeg på veggen! For meg er det “mat” rett og slett! Kunne kjøpt 10 blader i uka jeg, men gjør jo ikke det for det er ikke akkurat rimelig. Men her var det tilbud på 39.- dro det med meg – lønning og greier i morgen jo! Har ikke åpnet det enda skal sette meg ned å se på det, men husker en tidligere kollega hadde dette og hun likte det godt!  Og er man ikke 60, så kan man fint lese det da også vettu. Man trenger jo ikke være barn for å lese Tom & Jerry!

 

 

Fikk melding fra sønn min at jeg måtte kjøpe meg VG i morgen og det kommer jeg til å gjøre, selv om jeg har skrevet her at jeg ikke leser VG på nett. Men det strikkebilaget skal jeg få med meg. Jeg satt i går kveld og tittet på min mors gamle oppskrifter som hun har klippet ut fra fra blader helt fra 70-tallet, mest hekleoppskrifter og der var det også utklipp fra lokalavisa her i byen hvor avisa delte hekleoppskrifter en gang i uka..Så alt går i ring og kommer tilbake!

 

Min gode venninne her på blogg: Vera Lynn er glad i å hekle og jeg ble ivrig for å se om jeg kunne finne noe her hjemme!  Vil også anbefale å ta en titt på bloggen hennes, hun skriver godt om livet sitt og alt det medfører av godt og vondt på en måte! Det er en blogg jeg er veldig glad i og tror jeg har lest det meste av hennes innlegg, selv da hun blogget på et annet sted så leste jeg bloggen og jeg savner den når hun er borte noen dager. Men alle trenger en pause fra sosiale medier..Så skjønner den! Nå skal jeg straks titte litt på dette bladet…Vi over 60 ❤️ Det er på en måte tøft å se tallet 6 og 0 – men alternativet vet vi jo…Og det er fleeeere år til jeg fyller et rundt tall så det så! 

 

 

 

Ha en knakende fin kveld…

19 kommentarer
    1. Det er moro å bla i ukeblader og magasiner, og titte litt på oppskrifter. Jeg finner endel på loppemarkeder o.l., og gjør ikke noe om de er litt gamle. Leser Vera sin blogg jeg også, og det er så koselig å følge henne! Hun har bl.a. inspirert meg til å hekle igjen, og så tar hun seg tid til å gi gode svar på kommentarer.💖

      1. Verta Lynn har en flott blogg. Og følger man denne bloggen så så blir man kjent med dama.
        Her er det ikke noe juks og fanteri, men akkurat sånn det er! Hun kan det med å svare sine lesere – alltid hyggelig.
        Veldig koselig å titte i blader..Jeg liker boligblader helst da, men også oppskrifter mat, strikk og slikt.

    2. Veldig bra. Leser svært lite for tiden, bortsett fra fagstoff på studiet. I morgen braker det løs med meste semester. 🤗 Alder har jeg skrevet om idag, i min vareopptelling. 🙈 Kos deg i sofakroken. 🤗 klem

      1. Hallo! Skal titte inn hos deg nå tenker jeg. Liker å lese litt jeg, og
        ble litt 🙂 Lykke til med nytt semester! 🙂 Alder er spennende i grunn.
        Klem..

      1. Mange takk, ja – helt ok blad det. Men liker best interiørblader!
        Men dro det med meg..Alltid noe å lære om økonomi eller AFP eller noe sånt.
        Klem…

      1. Ja var kjekke og nyttige ting å lese i dette bladet 😀👍 så kan anbefales til de litt eldre ja..
        Pensjon og økonomi er viktig når vi er 60 og rundt der.

    3. Ja, du får lese på og gi en tilbakemelding etterpå. Jeg er jo over 60, man har ikke lest det enda!!!!! Men ukeblader er koselig. Klemsiklem:)

      1. Jeg elsker ukeblader og alle forskjellige egentlig. Leste litt her i går, fint blad synes og
        man blir litt klokere. Men jeg har bladet “Pensjonisten” også og det holder. Disse to bladene
        var i grunn ganske like. Klem..

    4. Lenge siden jeg har lest blader nå. Og vi over 60 får jeg vente med noen mnd til 😉

      Kos deg med blader, og innekos. Begynner å bli glatt og vått ute her også nå 😀

      1. Ja, må kose seg inne nå. For det er holke og glatt og helt forferdelig ute.
        Gikk gjennom Gamlebyen nå og det var sykt glatt over det hele!
        Blader er hygge synes jeg. Elsker å lese blader og magasiner.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg