Vi har en kunstner her på blogg

 

God kveld, – mange forskjellige mennesker her på blogg. Mange kreative sjeler. En flott dame som vi traff på bloggtreffet i Fredrikstad i sommer, selger kalendere og julehefte. Titt innom og kjøp litt du også da vel. Du finner Natheless sine juleting på hennes side. Jeg har så klart bestilt, for dette vil jeg ikke gå glipp av! Bildet er en tegning jeg fikk i sommer. Bilde av Solveig og blomster og en sommerfugl. Det er så fint. Føler at det er meg hun har tegnet…Så sjekk siden hennes HER 

 

Da håper jeg du har gått dine tur/turer i dag:) Det har jeg og fuglen jeg har sett i dag er kjøttmeis..Sjekk gåskolen 11 HER 

 

FIN KVELD DA…

15 kommentarer
    1. Hei på deg,

      Kjempekoselig tegning, synes jeg. En sånn som man blir glad av 🙂
      Jeg er ute på en liten turné her inne på blogg.no. Leser litt rundt for å finne ut av hva som rører seg, jeg er helt fersk som blogger, og har egentlig aldri fulgt eller lest noen andres sine blogger heller.
      Koselig å se at det er flere i den rette alderen her!
      Ha en fin kveld, – jeg kommer nok til å lese det du skriver, – hyggelig blogg!

      // Nina

      1. Tusen takk, koselig å følge blogger. Det er viktig hvis man skal blogge selv.Les hos andre og kommentere. Det gir liv i bloggen. Ha en fin kveld. Og tegningen er super fin.

    2. Tusen takk, du er nå verdens snilleste som reklamerer for meg. Ja, det var deg jeg hadde i tankene da jeg tegnet det der altså, helt sant. Sånn ser jeg deg, smilende, ute i naturen. Kveldsturen min er unnagjort og gjett hvem som ikke hadde tatt på regnjakke! Men jeg har da heldigvis tørre klær da jeg kom hjem. Friskt og mildt var det jammen. Tusen takk igjen til deg. Klem 🙂

      1. Bare hyggelig. Så du brukte ordet reklame i innlegget ditt og da mister du det å komme på forsiden her på blogg. Taper jo litt lesere på det. Så tenkte jeg måtte hjelpe deg. Tegningen var til meg. Jeg vet. Det er meg. Den er så fin <3…klem. Regnjakke må til denne høsten…det bøtter ned!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg