Vi bader i regn………

 

Venter i spenning om det blir regn eller sol……

 

I går fosset regnet ned fra morgen til kveld…ja, jeg vil si 24 timer med fulle bøtter! 

 

Sykle på butikken måtte jeg bare gi opp! Men lagde meg middag av grønnsaker og urter…Følte meg sunn opp i alt regnet! Hodepine hadde jeg fra morgen til kveld! Lavtrykk ute, betyr lavtrykk i hodet! Det er grått ute i dag også…Men lever i håpet! 🌼

 

Ble sittende å se på OL-åpningen utover kvelden! Jeg tenkte, for en by – for et mangfold! Håper jeg kommer dit en gang…Vært i Frankrike mange ganger, men aldri i Paris! Reisegenet mitt har ligget i dvale noen år! Men det er så mye annet hele tida! Dette er siste sommeren jeg er i jobb – gleder meg stort til mer fritid – mer meg og meg! Føler at det har vært alle andre hele tida! 🍏 En gang i livet må også jeg kunne prioritere meg selv! Gleder meg…….🩷

 

 

8 kommentarer
    1. Ja, det øser ned! 🌧️ Det skal bli lettere vær her utover dagen og sol i dagene som kommer, – er lei regn nå! Det blir godt når du blir pensjonist, – da kan du få tid til å reise og gjøre mer som du vil 🥰👍

      1. Ja, litt av en sommer…..
        Gleder meg til å bli pensjonist…Ha ferie…lang ferie…Det har jeg ikke hatt på 42 år!
        Jeg er sliten nå! Dette er siste sommeren…Det blir bra 🩷

    2. Ja i går var det et håpløst vær, bare regn og atter regn. Når en først trodde det ga seg, så bøttet det ned igjen. I dag er det overskyet, men jeg ser da sola titte fram i ny og ne. Ønsker deg en fin lørdag, klem 🤗

      1. Dagen i går var bare håpløs….Så tråkig..
        Greit å være inne – hvis man er lett i hodet…Men dundrende hodepine og regn…Nei, det ble tungt og slitsomt..
        Bedre i dag, men sola har ikke kommet her enda!
        Ha en fin fin dag! Klems 💚

    3. Det er mye vær for tiden. Paris er en vakker by har aldri vært der. Landet er jo viden berømt for moter, vin og god mat. Kroppen er ikke seg sjøl men kanskje litt bedre. Er sliten så nå vil jeg hvile. Ha en fin kveld.

      1. Vær hele tida ja…Masse.
        Synd du har blitt så dårlig da, håper du blir frisk i løpet av helgen…God bedring igjen…
        Paris er flott med alt dette ja, herlig by…Må være gøy å oppleve byen og være på ferie!
        Ha en fin kveld!

    4. Kan bli drøyt mye regn altså – men idag har det vært nydelig her faktisk! Ja, noen ganger i livet må man få tenke bare på seg selv – jeg driver endel med det nå også jeg….. egotrips….! Klemmer <3

      1. Litt for mye regn…men ble sol sent på dagen i dag…Så bra!
        Ja, gleder meg til å reise mer og ikke tenke på mandager eller jobb eller noe…
        Bare være til! Blir bra! Klemmer herfra….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg