Velkommen fredag

 

God morgen der ute. Fredag…Deilig. Noen fridager. Få hvila seg litt og få nok søvn…Alt dette ble det lite av forrige helg. Ble en slitsom helg egentlig. Nå hvile og slappe av. Vi satser på det. Forrige fredag var det Ikea-prosjekt og det der og lørdag – den voldsomme nabofesten. Hvor støyen ikke ville ta slutt…(som jeg ikke deltok på, men fikk gjennom alle vinduer) Merker jeg er for gammel for sånt nå. Jeg trenger søvn! Denne uka er jeg vært litt i koma når klokka har ringt! Det ligner ikke meg for jeg pleier å våkne før alarmen…Så satser på fred og ro..Vi gæmlisær vet du..Ungdommen ler av oss. For på helga – les: fredag, våkner dem..De har nok trøtte dager både mandag og tirsdag og våkner utover i uka. For oss “eldre” er det motsatt…Når fredagen kommer er vi sengeferdige! 

 

 

Gule svaberg

 

 

Da fikk jeg tatt i bruk bilder om gule svaberg også..Det er så fint! Det er dette jeg drømmer om hele vinteren. Ligge på disse varme svaberga etter badet! 

 

Nå snart i dusjen og sånn, og du får ha en fin fredag!

 

Vi står på og så er det helg…

10 kommentarer
    1. Ja, vi gamlinger, vi sliter litt etter hvert 😀 Jeg er mest sliten på mandagen. Men i dag er det fredag, og jeg har mandagsform. Så denne uka har nok vært litt i travleste laget. Blir oftere og oftere med den formen merker jeg. Og det har nok ikke bare med alderen å gjøre, dessverre. Uansett, godt humør er viktig, da blir dagen god likevel 🙂
      Herlig med svaberg 😀 Det er sommer det 🙂
      Nyt helgen, og slapp av så godt du klarer det ♥ Klem ♥

      1. Ganske uthvilt på mandager jeg. Da har jeg slappet av i helgen. Skjer aldri mye her hjemme på helga! Men torsdag og fredag da er jeg utslitt. Den beste dagen er lørdag synes jeg. Da har jeg litt overskudd. God helg og nyt kvelden…Klem.

      1. Veldig forskjell på generasjoner. Når klokka er 2300 vil jeg bare sove…ikke fly på byen og feste.
        Folk må dempe seg etter midnatt når man har naboer på alle kanter! Tusen takk…God helg..

    2. Trøtt hele uka jeg 😉 Noen dager litt mer våken om morran, men når kvelden kommer er jeg tidlig i seng. 😉

      Jeg er veldig glad i slike svaberg, nyte sommer, sol og varme svaberg, det er herlig! 😀

      God helg! Håper du får lada skikkelig opp. 🙂

      1. Tusen takk, blir litt fortere trøtt nå som det er tidlig mørkt også..slitsom uke!
        Sol og late dager og svaberg…er det beste 🙂 God helg…

    3. Kaller det fredagssyndromet jeg, for jeg er mer sliten på fredager. Da synes jeg det er godt å være hjemme og slappe av om ettermiddagen og kvelden. Fredagskveldene er hellige hjemmekvelder for min del.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ja, er noe med det! Det værste kvelden i uka egentlig. For da er man bare trøtt! Bra du har god rutine på slike kvelder. Deilig å ha en god plan og bare hygge seg hjemme den dagen. Klem til deg da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg