Velg…Valg

 

Valg

Jeg gikk jo til byen for å sjekke ut litt Pride i Fredrikstad. Jeg gikk innom kinoen for jeg hadde lest at det var noe kulturopplegg der i forbindelse med Pride. Det var det.

 

 

Men det var også mulighet for forhåndsstemming. Så kjekt tenkte jeg. Jeg spurte om man måtte ha valgkortet med. Det hadde jo ikke jeg. Har jo ikke det på baklomma lissom når man går til byen. Det trengte man ikke. Men måtte ha legitimasjon. Det hadde jeg på bankkortet. For det måtte være bilde. DNB vet dere. Så dura inn i lokalet og plukka det jeg hadde bestemt meg for. Ikke så mye endringer i mitt hode. Og ikke noen NYE spennende partier eller folk heller. Så da var det gjort. I dag fikk jeg utrettet mye synes jeg…

 

Det er en borgerplikt å stemme

8 kommentarer
    1. heldige du som er ferdige å stemme,jeg får se om jeg får velge i Volda,for jeg skal dit til legen på valgdagen,ellers må jeg ha sjåfør og komme meg til Grodås for i år tok deg vekk valglokala her inne på bygda hvor vi bor

      1. Virkelig deilig å få gjort dette. Kjedelig at sånne ting blir nedlagt i nærmiljøet. For er det tungvint så blir folk hjemme og ikke får stemt også. Hjemmesittepartiet blir større da. Håper det ordner seg for deg på dagen.

    2. Viktig å stemme! I min kommune fikk hjemnesitterpartiet 48 % av de mulige stemmene ved forrige lokalvalg. Skremmende. Så løp og stem folkens!

    3. Veldig bra 😊 glemmer hver dag at madammen skal forhåndsstemme. Jeg skal sitte i valgstyret, har gjort det de siste årene 😊 Godt valg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg