vel vel ja ja – tja…

 

God kveld. Ute og handler når du er trøtt og sliten eller ikke riktig våken..Kanskje være litt OBS..Drar med seg ting og fyller opp og putter inn i kjøleskapet når du kommer hjem,,,Få det unna lissom…

 

Neste morgen er du trøtt som en dupp og bare venter på et glass med kald melk! Men men…du ryddet litt for fort etter handleturen. Alle varene ble stua vekk og det som skulle i garasjen kom inn i huset….Vel sier jeg…Ikke den mest geniale pakningen jeg har sett! Miljøvennlig kanskje….Men dette var vel ikke smart. Hva med barn som ikke kan lese! Hadde aldri turt å handle dette med små barn i huset! 

 

Merking er dårlig. Burde vært farget kartong kanskje og med tekst som ikke kan missforstås. Om korken er barnesikker eller ikke er jeg ikke 100 % prosent sikker på. Men det skal jeg sjekke ut. Kartongene står ikke inne i butikken. Men i “gangen” der pantemaskinen befinner seg..Måtte få med det siste kapittelet her synes jeg. Slik at jeg ikke sier og gjør noe som jeg ikke har greie på. Men en ting er sikkert. Slik de er nå, ville ikke jeg kjøpt disse boksene!!!

 

 

 

TJA…..

 

 

16 kommentarer
      1. Stod ikke sammen med matvarer da. Men kommer jo i samme pose som matvarene når man handler kanskje…Og det burde være barnesikring på korken og og tydeligst merket på kartongene. Kanskje en sterke farge..!

    1. Hadde ikke behøvd å stå i kjøleskapet sammen med melk i butikken i hvert fall, det syntes jeg var unødvendig.

      1. Nei, stod ikke sammen med melka da. Men poenget her at de skulle vært merket! Kanskje en sterk farge på kartongen. Og ikke denne skrukorken. Men kanskje barnesikring slik som på klorinflaskene…Likte dem ikke jeg altså. Ville ikke kjøpe disse og ha i min bil eller garasje…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg