Vel – nytt år og lysere tider

 

God morgen..Her våknet jeg tidlig! Litt for tidlig, men sånn er det noen ganger. Ligger litt på ank og er redd jeg ikke hører klokka! Hverdagen er i gang igjen da! Må jo bare henge med og det er januar og går mot lysere tider. Mot årstider jeg føler meg mer vel i. Går helt greit med vinter og mørke. Men man blir lei det lissom. Lite folk å se ute. Alle sitter inne i hver sin sofa og ser serier eller spiller data-spill. Jeg er jo av den rastløse typen og akkurat det hæler jeg ikke…Kan strikke litt. Men etter 5 minutter må jeg titte rundt meg og gjøre litt igjen. Sånn går det…Er rett og slett ikke laga for å sitte foran TV, men fly ute i hagen og ved beachen nå er jo ikke akkurat greia…nå.

 

Men det blir lysere og lysere…og plutselig er våren og sommeren her! Elsker å se naturen våkne til liv igjen. Den første hvitveisen er magisk!

 

Dere får ha en fin dag videre….:-)

 

Mandagsklem…

10 kommentarer
    1. God mandag, du rastløse 🙂 Her var det full vinter og masse snø til igår.. så vandret graderstokken oppover og regnet kom. Nå vet jeg ikke helt om jeg tør å se ut.. sukk.. 🙂 Men man får ta det som det kommer, Ha en flott og givende mandag 🙂 Klem

      1. Tusen takk, ja – er nok av den rastløse typen på denne årstiden. Føler meg mer fri og i live på våren og sommeren. Sånn er det bare. Da greier jeg å slappe ved sjøen i flere timer..Regn igjen hos deg? Uff da…Vinter har blir rar! Før var det snø! Ha en fin dag vider…klemmer…

    2. Håper at jeg våkner opp igjen sammen med naturen i år også. Er jo selvsagt ute med Jonas, men ikke fordi jeg har så veldig lyst. Helst fordi jeg må. Hvem pokker kan, med hånda på hjertet, si at de elsker å ut to ganger daglig mens regnet bøtter ned?? Aller helst ville jeg bare gått i dvale frem til slutten av april.

      1. Vært mye regn ja…men liker å være ute allikevel …Men jeg har ikke hund så er jo bare på tur fordi jeg trenger det selv. Men lettere med sol og lys helt klart…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg