Veien videre – 2020

 

God kveld dere 🙂 P.S. Bildet tatt like nede ved elva her fra turen i dag. Hatt fri i dag. Utrolig deilig! Så var det veien videre da.

Jeg skal fortsatt være meg selv. Støtte opp via mitt verv som tillitsvalgt. Tåle å stå i det. Stikke hodet frem! Være tøff, ha en mening! Det gir meg noe tilbake. Selv om det er tøft og slitsomt. I høst har det tatt mye tid! Og jeg håper jeg får fortsette med den jobben.

Jeg skal fortsatt være meg selv her på bloggen. Dele fra livet mitt og turene mine. Pluss skrive om nedsatt hørsel, ensomhet, folk som sliter. Mental helse, hvor viktig det å komme seg ut hver dag. Takle stress og hverdagen.

Jeg skal fortsatt  spare penger, til den berømmelige hytta som skal bli min en dag! Jeg skal fortsatt kjøpe klær som gir meg glede. Heller 1 plagg som jeg ønsker meg, enn tyve plagg som fylles opp i skapet. Jeg skal fortsatt strikke og hekle. Det er noe som gir meg glede og jeg føler meg kreativ <3

Jeg skal fortsatt ikke følge motorveien, men gå mine egne stier. Gjøre det som er best for meg selv og ikke det folk forventer. Litt svinger og dårlige stier gjør meg ingenting. Jeg liker ikke at ting er for lettvint. Jeg liker å slite litt!

Spise ute når jeg ønsker og har penger til det. Selv om det er tirsdag! Reise på småturer. Til Oslo og Gøteborg og Strømstad og Kristiansand etc..og håper også på en tur til Bergen med toget! Og min årlige tur til Kreta blir det alltid.

Jeg skal fortsette å ha rutiner her hjemme. Vaske huset en gang i uka, stå opp til faste tider, legge meg til faste tider. Holde huset i orden! Alt dette er regime for meg!

Men så er det andre livet mitt som jeg ikke liker å planlegge. Bare gjøre ting der og da. Er ikke glad i fulle kalendere og masse som er planlagt. Om en uke skal vi ut og spise f.eks. Nei, jeg liker best å sitte her hjemme. Skifte i full fart og dra ut på byen og spise eller gå på kino. Liker ikke å vite at jeg skal det og det. Det blir jeg litt stressa av! Jeg blir kanskje sett på som litt nerd og smårar, men du kan tro jeg bryr meg om det! Hehe….

Jeg skal fortsatt gå turer. Det gir livet mitt STOR mening. Mer enn dere tror! 🙂 Ja, rett og slett være et forbilde når det gjelder å komme seg ut hver eneste dag! Hvor viktig det er for å ha et bra liv.

Og jeg skal sikkert fortsette med lite TV-titting. Men håper på å lese flere bøker i 2020. Jeg elsker å lese! Og så må jeg finne noen prosjekter her i heimen. Men det må jeg tenke på litt hva det skal bli. For det er gøy! 🙂 Jaja….VEL 2020! 

 

Ønsker alle mine følgere og de som stikker innom bloggen min en trivelig kveld. At det er folk som tar seg tid til å lese her hos meg. Gjør meg rik, ikke på penger, men OPTIMISME!

10 kommentarer
    1. Så fine ord om planer for det nye året. Turer er viktig, og det å gjøre ting som gleder både deg selv og andre. Du klarer nok dette fint. Lykke til. Klemsiklem 🙂

    2. Her har det vært litt funderinger og filosoferinger skjønner jeg 😀 Masse lykke til som tillitsvalgt og i jobben sånn ellers 😀 Fortsett å være den du er som jeg har lært deg å kjenne her inne 🙂 Klem

    3. Blir så glad når jeg leser dette! Du skriver igrunn mye av det jeg sjøl også mener! Jeg liker heller ikke å ha full kalender med ting jeg skal – jeg vil helst bare være! Og som deg – skulle noen synes jeg er merkelig, så er det heeeelt ok! Og ja – jeg skal gå “sammen med deg” hver eneste dag! Kos deg framover så masse du kan! Mange gode klemmer <3

      1. Tusen takk, ble helt rørt av din flotte kommentar. Ja. Det å bare være er luksus! Og ingen planer er så deilig…Bare meg og nuet! Tusen takk for at du vil gå sammen med meg hver eneste dag! Sammen er vi sterke. Og vi brenner for dette å være ute <3 Koselig at du kjenner deg igjen og hva andre mener…ja dem om det! Takk og fine klemmer til deg med vinden…❤️

      1. Tusen takk 🙂 Tror det er et bra liv for meg i hvertfall. Det er slik jeg liker å leve! Takk for at du henger med i 2020 også <3 og at du gleder deg!

    4. Gode planer for det nye året 🙂 PLuss alt det man tar på sparket 🙂 Vi gjør mye likt og tenker mye likt – så er det bare å gripe dagen og gjøre det beste av den 🙂

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg