veien hjem og byen

 

 

God kveld! Hjemover det gikk. Regnet hadde sluttet og ute var det fint vær! Til morgenen i dag var det jo regn og vind – helt ille! Jeg måtte gå et stykke for jeg skule møte opp på kontor i byen! Så da jeg tuslet hjemover så tok jeg et par bilder av elva og høsten. Pynten i byen er fra søndagen! Dere skjønner jeg er glad i byen “min” og bruker den ofte! Blokkene dere ser over elva er på Kråkerøysiden! 

 

 

Byen er pyntet med halm og gresskar! 

 

 

Liker slik pynt jeg. Det er varmt og lunt!

 

 

Hjemover i dag, så flott det var!

 

 

Elv og høst! 

 

 

Koselig sti å følge. Her er jeg på Kråkerøy-siden og en fin tur til bilen. Så ble innafor med skritt-mengden i dag også! 2 turer – En i øs pøs og en i solskinn. Kunne ikke tro det var samme dagen, men det var det jo…Det elendige været til morgenen i dag – ga meg ingen lyst til å fotografere akkurat! Mer enn nok med å holde paraply og sekk og regntøy og gummistøvler! En hel sekk med sko og tørre klær…….Det er høst – og det betyr vel ustabilt og endel nedbør!

 

Nyt kvelden – det skal jeg <3

8 kommentarer
    1. Så flotte bilder fra byen. Jeg har ikke vært der på en stund, så dette har jeg ikke sett nei. Jammen godt du tar bilder og viser oss. Klem til deg 🙂

      1. Ikke sant. Tusen takk. Nå er det enda mer pynt her og da får jeg dure til byen og ta flere bilder. Nå er det skikkelig masse pynt rundt torvet! Artig at dem pynter slik for oss som elsker byen! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg