Vegetar mat, er god mat

 

Rett etter jobben dro jeg innom byen og spiste på St.Croix-huset. De serverer nydelig vegetar buffet hver torsdag kl. 1630..Veldig populært og maten er bare så nydelig. Delikat å se på og smaker himmelsk..I prisen følger det med dessert, ost, kaker + kaffe/te..

 

Stor produksjon av kunst i lange baner her..Laget av barn..

 

På kvelder og helger er det konserter, teater..

 

Et skikkelig flott hus som har tilbud til de aller fleste egentlig 🥰 

 

 

Jeg satt meg ut etter maten med en kopp te.

 

20 kommentarer
      1. Nydelig mat, men glemmer å gå dit på torsdagen…Men i dag husket jeg det..
        Gode salater og masse smaker. Masse utvalg og folk stormet til <3 Det er gøy synes jeg.
        Kunst overalt, artig å se. Liker sånt jeg.
        Klemmer…

    1. Der skulle jeg ha vært! God mat og se all kunst som barna har laget. Vegetarmat er godt innimellom og med gode smaker. Klem

      1. Takk takk, det smakte ypperlig. Utrolig mange nydelig smaker..Helt himmelsk..
        Og man får ikke smakt på alt. Men den vegetar lasagnen de hadde, var helt nylig..
        God fredag og stor klem fra meg 💜

    2. Jeg liker veldig godt vegetarmat. Sunt og godt. Der du spiste så maten veldig god ut og også fint sted ellers 🙂 Fint å kunne stikke innom et slikt sted rett etter jobb å spise 🙂 Ha en fin dag!

      1. Tusen takk, ja det er det helt fantastisk flott sted og folk er flinke..På torsdager er det lange køer – dette er et populært tilbud..

    3. Så på Debatten i går. Nå skal man ha dårlig samvittighet og masse usikkerhet om hva som er korrekt å spise, av hensyn til bærekraft, klima og miljø. Men, men – nå spiser vi mye fisk, og jeg fortrekker å nyte det jeg inntar, fremfor å stirre på maten med et skremt og skyldig blikk – og en sviker mot Moder Jord. 🤗 Men du verden – så mye vakkert du har fanget inn med blikk og linse. 🤗

      1. Tusen takk, ja dette er flott sted i Fredrikstad og vet å benytte seg av mulighetene her. Topp.
        Fiske er deilig, det er det beste som finnes..
        Vektskåla er ikke alltid så lett å forholde seg til nei.
        Klima og miljø er vanskelig. Alle gjør litt og jobber på – får vi håpe…
        God fredag og nyt dagen 🙂 klem..

      1. Tusen takk, det er et nydelig sted å spise og kose seg.
        Jeg er glad i bruke byen vår og er nok ute og spiser 3-4 ganger hver uke..:-) jeg koser meg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg