Vår i lufta………..

 

God kvelden, våren kom på morsdagen! Så flott vær i dag..Ja, et hint av vår i lufta 🌺 Ikke kaldt, bare deilig ute..

 

 

Jeg fikk lyst på et bad, fikk du???

 

 

Vår i lufta, men høstfarger i naturen…Ja, det været det været…Vi tar i mot med begge hender! Og roper ut:

 

Er det vår? Solliv… Nesten, sier Solliv..Hun vet at det fort kan snu! 

 

 

Vann, vann, vann – jeg elsker det! 

 

 

Perleblomst, den en fin den! 

 

 

Blomstene (fra det lokale gartneriet) og bildene fra naturen i bygda der jeg kommer fra..Mine foto altså, bloggen min betyr egne bilder. Jeg låner eller stjeler sjelden bilder fra andre! 🥰

 

 

18 kommentarer
    1. Det har vært skikkelig vårlig idag! Men her er det is og snø fortsatt, her….! Fine bilder her altså – jeg fikk ikke heeelt lyst til å bade, men…! God klem <3

      1. Tusen takk, flott her nå og snøfritt, bare det varer nå så…
        Deilig temp og sol, fantastisk å være ute. Da koser vi oss Utifriluft 🙂
        God klem til deg..

    2. Får vårfølelse innimellom ja, når det er 10 varmegrader, og ikke noe snø igjen. Og ja, jeg får ofte lyst på et bad når jeg ser stille vann 😉 God mandag! Klem <3

    3. Deilig å se vårbilder fra Fredrikstad 😊 Her er det hvitt og vinter lenge enda. Men det er fine temperaturer til gåturene om dagen .
      Fin dag til deg…klem 🫠

    4. Herlig!🤩
      Godt å se at det allerede spirer og gror hos deg.🍀 Det blir nok en gooood stund til det skjer her.🙈
      I mens kan vi her i nord nyte synet av værbildene dine.🤩👌🏻

      1. Tusen takk, her har det vært deilig noen dager. Men plutselig snur det, i går kveld var det
        kuldegrader igjen. Men flott sol om dagen. Varmer..
        Ha en flott dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg