Var en tur på Rusta i dag

 

Vet…Der var jula i full gang (nesten) et helt rom var rigget med stæsj! 

 

 

Tja…er jo altfor tidlig. Men sånn er det med slike butikker! Det skal selges!

 

 

Er det noen snille bloggere der ute?

 

Mye å se..Kjøpte ikke dette jeg da. Men noe nytt til badet! Det er høst og når høsten kommer – liker jeg å dille og dalle her inne! Liker å gjøre det hyggelig og lunt her i heimen så godt jeg kan! Og på Rusta er det ikke dyrt! Alltid noe man trenger. Nye håndklær – sånne bruksting, badematter og sånt! Det er koselig…Dusj-såper og såper og slikt trenger man også. Julestæsj må nok vente enda en stund! Men en ting jeg ikke liker med Rusta, det er altfor mye snop og gøtteri der! Er det virkelig nødvendig….? Den nye normalen til oss nordmenn er å være overvektig. Ikke sundt i det hele tatt….<3 

 

Nå er det te og litt sofa-sitting! 

16 kommentarer
    1. Moro å gå på Rusta og kikke! Selvom jeg er veldig glad i jul, så syns jeg det er drøyt tidlig å begynne med jul i butikkene nå! Må vente….! Godteri og søtsaker går det ekstremt lite av hjemme….. pengene forsvinner iallfall ikke til det formålet! Klem <3

      1. Moro å titte og sånn og shoppe litt. Men jul er for tidlig altså! Har tatt grep her hjemme også! Det ble handlet litt når det var flere her i huset. Men nå – er det ganske strengt! Men handlet kvikk-lunsj på Holdbart i dag. Skal ha med på tur i skogen.

          1. Ja veldig bra bensin det…og kjekk å putte i lomma. Hvis man ikke gidder å drasse på sekk vettu…………Klemmer komme susende inn i bobilen….<3

    2. Denne helga har jeg virkelig IKKE vært i butikker. Blir litt matt av at det er jule-greier allerede. Jeg håper dette bare blir en jul hvor jeg er frisk 🙂 Syk i fjor. Ellers ingen ønsker 😀 Lørdagsklem <3

    3. Herreminhatt… som jeg ikke har.. ja de begynner tidligere og tidligere. Rusta har jeg kun vært innom en gang. Må kjøre til Bodø for å komme dit… og det er jo sine 10 mil ene veien det 😀

      1. Rusta har jo alt mulig rart…Kan fint gå der og surre en stund og mye til hus og hjem. Mange menn der som handler maling og tapet og til gulv. Mye rart å se på og noen ganger greit å bare ta seg noen turer og titte. Men 10 mil er jo litt langt å kjøre for en flaske med dusjsåpe.

    4. jeg har levert mine første julegaver denne helgen :=) og siden min svigerinne ønsket seg julepynt noe hun ikke har fra før har jeg lett etter juleting,jeg fant jeg men måtte handle dyrt på turistbutikker som ligger høgt i pris ,sånn er det ,burde kjøpt på salg i fjor,litt tidlig å vanlige butikker,men sånn har det blitt og fortsetter vel å være slik også tenker eg

      1. Ja skjønner at du må være tidlig ute! Jeg liker best å handle i desember – for det synes jeg er koselig. Men slike som Rusta og Europris er alltid tidlig ute med jula….Noen elsker det jo…

    5. Huff da….. jula… det er alt for tidlig…… men sånn er det i handelsstanden.. På MENY var julemenn/kakemenn kommet i salg :-/

      God søndag!

      1. Ikke sant…for tidlig! Kakemenn er godt. Men ikke nå…Tråkig altså…Desember er jul for meg! Ikke oktober..God søndag…klem.

    6. Jeg var innom Rusta for noen uker siden, og da hadde de allerede da ryddet plass og funnet fram noe julepynt. Jeg blir like irritert hver eneste gang, for det er så alt for tidlig. Jeg elsker jula og julepynt, men ikke allerede nå. Det bekymrer ikke meg så mye at det er godteri hos Rusta, noe det egentlig et over alt. Jeg har ikke kjøpt noe siden i juli måned, og har bestemt meg for at det skal jeg heller ikke før vi kommer til desember 😉

      1. Det er helt sikkert ja…Altfor tidlig med jul i oktober. Bra du gikk forbi alt gøtteri…Det gjorde jeg også! Trenger ikke digre poser med ostepop og lass med karameller og sjokolade…..Kos deg med kvelden…

    7. Koselig å titte litt i høsten. Jeg har ikke vært på Rusta på ei stund og godteri er ikke det jeg prioriterer der akkurat. Jeg skal ikke ha stort av det om dagen, så jeg går rett forbi om jeg ser sånne fristelser.

      1. Rusta har jo mye til hus og hjem…men men har jo nok…Og godis trenger man i hvertfall ikke. Det får man dårlig helse av….God klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg