Valg av middag

 

Ettersom jeg gikk til byen for å finne noen motiver så ble jeg etterhvert sulten. Og mange ganger kjøper jeg meg en pølse for å døye til jeg kommer hjem. Men i dag tok jeg meg tid til å sitte ned. Har jo ikke dårlig tid. Bare jeg som haster avgårde med tunga som et slips. Bare sånn jeg er. Men jeg må lære meg å roe ned. Så da ble det pizzabuffet og et glass Cola uten sukker.

Drikker sjelden dette. Drikker vann. Siste Colaglasset jeg drakk var på Kreta i juni 🙂 Så tid for et glass synes jeg. Vann og pizza ute er jo ikke godt. Kunne tatt et glass rødvin da. For jeg hadde jo ikke med meg bilen. Det skal jeg gjøre en annen dag ja 🙂 For jeg har tid, og penger til mat og hygge har jeg alltid. Kjøper jo lite ting og tang 🙂 det drar. En genser her og en topp der. En pute i sofaen. Ja, og plutselig har det gått en tusenlapp. Nei, sånt kan jeg ikke ha det. Her er det helt overfylt fra før….Den tusenlappen setter jeg på fond…til sparing 🙂

 

Strikketime her nå..ute er det guffent og kaldt!

12 kommentarer
    1. Deilig med litt mat ute av og til 🙂 ELLER ofte 😀 Jeg bruker ikke mye penger til hus. LITT for mye klær kanskje, men lite annet. Og så middager da… 🙂

      1. Ikke sant ofte er best. Det er sensommer og høst nå og da farter jeg mye ute og spiser. Sommer er det folk i huset her og vi lager mat hjemme 🙂 Jeg har altfor mye ting og tang og klær. Driver og rydder vekk og kan ikke fyll opp huset igjen..

    2. Såg utrolig deilig ut!:-) Jeg er veldig glad i ett glass brus, og rødvin er litt hyggelig iblant når man spiser ute:-)

      1. Veldig god pizza. Dette var på Egon. Synes akkurat den pizzaen er veldig god. Rødvin smaker godt til pizza 🙂 nå er det høst7sensommer og rødvin smaker igjen da. Midt på sommeren går det i hvitvin og lette drikker.

    3. Godt å kunne kose seg ute innimellom. Det gjør jeg også – stadig vekk! Som deg så trenger jeg å ta det med ro… er litt for høyt oppe for tida…. og penger bruker jeg mest på kos – det er best! Klemmer <3

      1. Tusen takk, der er vi like. Gidder ikke bruke penger på å fylle skapene. Det er mer enn nok. Det er fullt. Ja, må lære meg å roe ned…

      1. Ja, haster avgårde. Er alltid så mye jeg vil rekke over. Må lære meg å bruke tid. Har jo det..Når jeg først er ute sånn og flakser. )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg