vakre jenter

 

God morgen 

 

På hotellet var det masse besøk av vakre unge jenter. Sikkert meldt seg på Scandinavian Supermodel. Ikke vet jeg hva der er. Men kanskje noen her inne har hørt om det. De var der i flere dager og masse fotografering. Men dere. Jeg så nesten ikke forskjell på dem. Alle var ca. 180 og veide 40 kilo. LIke t-shirt med denne logoen. Langt lyst hår. Svarte trange tights som lissom viste det meste. Men en jente likte jeg godt. Hun smilte alltid til meg. Fantastisk flott smil. Karisma. Brunt nydelig halvlangt naturlig krøllet hår. Så det ble min favoritt. Men hvordan det gikk og hvordan jeg finner denne kanalen eller bladet aner jeg ikke. Jeg følger jo ikke med på sånt jeg..

 

 

K A F F E T I M E  P Å  M E G

8 kommentarer
    1. Joda, Donna Ioanna er godt kjent i Krsand. Tjener penger på unge, håpefulle.
      Det er slett ikke sikkert at favoritten din vinner, for jeg synes virkelig disse supermodellene ikke smiler. De ser tvert om helt gravalvorlige ut , nesten pottesure, når de viser klær og fotograferes. 😁

      1. Tusen takk, da skjønner jeg. Donna styret veldig og var skikkelig modellmamma. Men enig med deg de virket gretne og slitne. Og til frokost spiste dem “luft” . youghurt og litt vannmelon. Jeg forsynte meg med alt av snadder…mmmm…

      1. Ok, ja – hun styret fælt med disse jentene. Masete dame. Mye telefon og ståk. Men jeg visste jo ikke hvem hun var. Ser ikke Farmen.

    2. Du verden hva du ramlet borti på den turen din 😀 Du skulle jo lagt ut at du var en av toppbloggerne i Bloggblokka 😀 Neida, kanskje like greit å ha en viss avstand til det styret der 🙂 Men artig å observere når det foregår litt action rundt seg 😀

    3. Hmmm – så alle var helt like, hihi…. utrolig det der modell-greiene! Hadde jo vært å håpe at en som skilte seg ut ble noe stort! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg