Vært på butikken

 

Var tidlig oppe og dusjet og spiste og dro på butikken! Så er jeg ferdige med altså! Nesten ikke folk så deilig. Munnbind var på, og smitten går ikke ned her…

 

Etterpå blir det ut på tur! Regnet ikke i idag, det snødde…Hm..slutta nå. Det er grått, men ser greit ut altså! Så blir å gå seg en tur ut. Deilig, merker at jeg har spist litt usunnere om dagen. Og sukker, prøver å unngå det ellers så godt jeg kan. Men nå har det jo blitt litt marsipan og sjokolade og en kakebit! Og det glasset med vin i går. Så greit det er nytt år og nye muligheter. Komme inn i gode vaner. Men viktig å hygge seg også da, vi trenger jo det! Vi er ikke maskiner som bare går på olje! Vi er mennesker og mennesker er glad i å nyte! Men du, stikker innom senere med hilsen! 

 

 

Klemmer herfra. Og sitter du alene denne aften så er det mange andre også vettu…Bruk tiden til å finne roen!

8 kommentarer
    1. Ja, det er årets siste dag. Håper det nye året vil bringe gode dager. Ønsker deg en finfin avslutning på året, og godt nytt år! Klem 🙂

    2. Jeg var tidlig ute i dag også. Deilig. Nesten tomt i butikkene. Veldig greit, det er jo ikke akkurat noen nedgang i smitten her heller… 😛 Håper du får en fin kveld, med LITT godt. Vi er alene, eller tosomme, i pysjen, her i leiligheten. Akkurat sånn jeg vil ha det 🙂

      1. Ja, deilig å være tidlig ute med handling av mat! Kos dere og nyt kvelden i pysj! Deilig og rolig er det beste. Aldri likt fyll og fest på denne dagen! klem….

    3. ja det blir litt sukker i jula ,helt greit tenker eg :=) tradisjonen tro handler jeg altfor mye til jul ,så det holder til langt ut i det nye året i tillegg kan jeg sende litt med barna når dei kommer på besøk :=) i dag var det datter og mann og to barnebarn ,sendte med pepperkaker til lillegutts glede :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg