Vært i Særp

 

God lørdagskveld! Jeg dro en tur til Sarpsborg i dag. Det er jo lørdag og lørdager er byliv for meg! Etter at jeg var lei av å være her hjemme dro jeg til Fredrikstad og tok bussen til Sarpsborg. Stille og rolig der, lite folk i gågata, men gikk litt opp og ned i gata. Ble ingen bilder denne gangen. Kunne gått i parken der, men begynte å skumre så jeg synes det var best å gå dit jeg hadde tenkt meg. Innom et kjøpesenter der i byen. Mange fine butikker, selv om det er er kjeder så er senteret flott bygd opp og lett å finne frem i. Noen senter er jo rene sånne labyrinter og det takler jeg dårlig! Og så liker jeg at senteret ikke består av tomme lokaler. Det gjør det ikke her, flott belegg overalt og store fine butikker.

 

Den Rituals-butikken der er meget stor og flott og har til og med diverse klær! Og så finnes flere interiør-butikker i dette senteret. Jeg elsker å gå i disse og favoritten min er Home & Cottage. Du finner den her også: HOMEANDCOTTAGE Der kjøpte jeg denne flanell-skjorten som er en nattskjorte. Begynner å bli kaldt nå og jeg må ha vindu oppe altså, hvis ikke våkner jeg opp med tungt hode! Likte den så godt og denne ropte høyt “Kom og kjøp meg”. 

 

 

Et glass med bobler hører med! Denne var meget god, kommer nok et innlegg om disse boblene i morgen tenker jeg. Slik at man har mulighet til å kjøpe seg en flaske til neste helg! God kveld videre…

 

 

Stor klem til alle mine lesere, Glad i dere ❤️

16 kommentarer
    1. Fin nattskjorte 🙂

      Ja nå er det kaldere ute… det er godt å kjenne på kulden og ligge under ei varm dyne 😀 I dag fyrer jeg med ved til morgenen!

      God søndag!

      1. God fin dag til deg.
        Nå er det for kaldt om natta til bare en singlet altså..Så savnet noe varmt. Er ikke glad i pyjamas med bukse til.
        Fyre har jeg ikke gjort enda, men har litt strøm på!
        Og tusen takk!

      1. Veldig koselig å titte litt her og der og få litt impulser og gå andre steder! Det beriker mitt liv i hvertfall.
        Så tråkig at du sliter med denne svetten enda da…Går ok hos meg, men jeg er avhengig av å bruke kroppen litt på dagtid. Gå lange turer og kjenne at jeg blir litt sliten. Natt i natt….

      1. Tusen takk, nå er den vasket 2 ganger og strøket så i kveld skal jeg krype inn i den! 🙂
        Veldig fint dette senteret “Storbyen” og Home & Cottage er utrolig fin altså…Kan like alt lissom.
        Klem..

      1. Tusen takk. Veldig hyggelig dette. Og koselig å se andre steder denne ettermiddagen på lørdagen . Fint senter.. Litt shopping må til 😀👍klemme.

    2. Rart det der, med at noen steder er det masse folk og andre steder er det stille. En stund siden jeg var i Sarp. Koselig å besøke den byen også av og til. Fint innkjøp!

      1. Tusen takk, stille og rolig by og sted. Artig å ta bussen for den var smekk full både av folk som
        skulle på julebord i Fredrikstad og hockey-folk, herlige samtaler! Ren underholdning for 25 kroner.

    3. Så koselig å høre litt fra Sarpsborg igjen. Jeg er jo født der, og har gått mange ganger i gågata der før i tida. En koselig, men stille by har det blitt. 🙂

      1. Tusen takk, utrolig lite folk der i forhold til Fredrikstad.
        Da jeg kom ned hit på kvelden. Var det akkurat som å komme til en storby!
        Folk og liv overalt! Men byen er koselig den på sin måte, og kjøpesenteret er helt topp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg