været er igjen sånn halvdårlig

 

God morgen Fredrikstad. Været er i rute. Sånn halvdårlig – kjipt vær..Litt skyer, litt vind og kanskje et glimt av sol hvis man er riktig så heldig. Ikke akkurat drømmevær for meg. Sitter her med kaffen og tenker det blir en dagstur et sted. Sitte her hjemme og irritere meg gidder jeg ikke. Være inne og rydde og vaske frister ikke. Det skal også blir regn både lørdag og søndag..Det været det været…blir ikke helt klok på det! 

 

 

Bakt har jeg gjort flere ganger denne ferien. Ellers så er det kjekt å bake på dårlige dager. Men helga kan jeg sikkert bake enda mer…

 

 

Hadde hjemmelaget pai fra fryseren. Denne varmet jeg opp en dag det var fint i hagen! Paien smakte enda bedre etter en runde i fryseren og en runde i stekovnen igjen. Kjekt å ha! kjekt å spise!

 

 

Å være sau i sommer tror jeg er deilig. Akkurat passe vær! For sånn tropevarme da lider våre dyr..Med de stor pelskåpene de har på seg døgnet rundt! 

 

Vel, da ble det noen tanker rundt dagen og med en kaffekopp som jeg nyter. I går brakk jeg meg av kaffen. Se det her: dårlig dag og har du ikke vært innom om bloggen til Aud Marit så synes jeg du bør gjøre det. Skrev litt om bloggen hennes her: jeg vil fremsnakke bloggen til Aud Marit <3

 

Så da gjenstår det å ønske deg en god dag og finn på noe hyggelig for deg og andre! 💚

 

 

Fortsatt God Sommer!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg