jeg vil fremsnakke bloggen til Aud Marit

 

God morgen..

 

En blogger jeg vil fremsnakke er i dag bloggen til AUD MARIT En blogger som skriver om livet sitt. Virker som en hyggelig dame som har en del å slite med, men prøver å gjøre det beste ut av de midlene hun har. Synes hun er flink. Bloggen er ganske godt besøkt daglig. Og hun blogger jevnt og trutt og tjener til og med noen kroner på bloggen sin. Det er godt jobba synes jeg. Har også lært seg Metapic. Der skal jeg være ærlig! Det har jeg aldri forstått meg på, men i går var jeg litt nysgjerrig og fikk god forklaring av Aud Marit – hyggelig og snilt gjort synes jeg..

 

Hun kjører også fremsnakking av blogger og kjører jevnt og trutt på med sin ukesbloigg! Meld deg på da vel! Bare å skrive inne på bloggen hennes at du vil være med! <3 

 

En fin dag videre til Aud Marit og alle andre…

12 kommentarer
    1. Fremsnakking er alltid fint. Jeg heier på raushet ovenfor hverandre. What goes around, comes around, heter det, og det stemmer bra!
      Jeg er innom bloggen til Aud Marit jevnt og trutt, men er ikke like flink til å kommentere som jeg gjorde i begynnelsen.
      Ha en herlig dag!

    2. Å det var koselig. Må jo hjelpe der en hjelpe kan, stå på er innom bloggen din hver dag.

      Tusen takk for et fint innlegg du skrev, jeg er bare skrudd sammen slik. Alle de jeg kan hjelpe med noe så blir jeg glad.

      Ønsker deg og dine en riktig fin torsdag.

      1. Bare hyggelig. Det er kjekt å gå innom deg på bloggen. Du skriver bra. Ikke noe jåleri og du er flink til å svare de som er innom hos deg. Og du lærte borte dette med reklame..Kjempesnilt..God klem.

      1. Det er veldig koselig å bli fremsnakket 🙂 Får en sånn god følelse jeg når jeg ser noen skriver om bloggen min…Fin kveld 🙂

    3. Kjempekoselig skrevet om Aud Marit <3 🙂

      Aud Marit sin blogg er kjempekoselig å lese, og hun blogger åpent og ærlig om livet sitt. Moro at bloggen hennes er så bra besøkt som den er 🙂

      Synes Aud Marit virker som en kjempekoselig dame, og jeg håper å få treffe henne en gang 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Vedlig bra at bloggen blir lest. Skriver ærlig om livet sitt. Det er viktig. Stå for den du er. Tusen takk og fin fin kveld til deg. Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg