V for Vindusshopping

Reklame | Stua Vic B-young Lille Spesial

 

Været var ikke helt topp i dag. Snø, og masse regn sidelengs etterhvert. Kaldt og ja dagen ble litt stykket opp i dag. Så turen ble i byen på shopping. Alt var jo stengt av butikker, men er lov å titte litt vel..

 

 

Toalettmappe fra Greengate. Må si den fristet altså! Lekker…

 

 

Lekker sommerkjole, kanskje ikke helt meg. Men søt var den virkelig!

 

 

Kjole med skinnjakke over. Likte stilen! <3 

 

 

Veldig mye jeg likte her, men ikke den billigste butikken i byen. Akkurat. Så blir ikke shopping herfra før utover våren, kanskje…

 

 

Denne kjolen fra samme butikken – ropte litt kom og kjøp meg! 

 

 

Likte både lampa og bordet 🙂

 

 

Hanen her var fin! Men vet ikke hvor jeg kunne ha den hos meg. Men hadde jeg hatt et orangeri så. Der hadde hanefar funnet plassen sin!

 

 

Det ble i grunn en smakfull tur uten å bruke en krone på klær eller pynt. Kjøpte meg en baguett. For var lenge siden frokost! Og innom også og kjøpte noen egg i en åpen matbutikk. For det hadde jeg litt lite av i huset. Ble pannekaker til middag her i dag. Smakte bra og er i grunn ganske mettende. Måtte merke innlegget for å få det fremhevet!

 

Snakk mindre – lek mer!

10 kommentarer

Siste innlegg