Utsikt

God kveld…Jeg er trøtt, men for å holde koken litt til. Så får jeg knote litt her inne. Jeg kan da ikke legge meg kl. 22:00. Det er litt tidlig altså…

Her om dagen tok vi noe å drikke i Sky-baren på SAS-hotellet. Favorittsted mitt. Rolig og fint. Sitte sånn høyt med flott utsikt. Der koser jeg meg 🙂

 

Litt bobler blir aldri feil. Drikker ikke mye jeg, men når jeg er ute sånn så smaker dette.

 

Blir gjennom vinduet da, ble ganske ok synes jeg. Fin utsikt, sitte sånn å glane…

 

Her har man kontroll på det meste. Beste av alt. Lite folk her. Og musikken er rolig. Deilig med musikk, men må kunne prate ved siden av. Det kan man her!

 

Og til høyre her da, ligger slottet. Ble ikke noe fint det bilde. Så det slettet jeg…

Liker du sånne barer?

Eller er det mer brun pub? Sir Winston eller sånn…

 

LIKER MEG KJEMPEGODT I OSLO

HADDE JEG HATT KRONER TIL OVERS HADDE JEG KJØPT MEG LEILIGHET I OSLO

MEN IKKE SOLGT HUSET PÅ KRÅKERØY

FOR DER LIKER JEG MEG ALLER BEST 🙂

 

2 kommentarer
      1. Herlig med 3 besøk da, ikke dårlig det. Kanskje blir det nr. 4 et sted 🙂 hvem vet….Kan like det litt jeg, men bør være litt stille…Ikke masse fulle folk og styr. Det orker jeg ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg