Utfordring – det grønne

 

GRØNT

 

Jeg har to farger som jeg virkelig elsker..Den ene fargen er grønn! Og med vår og sommer så kommer alt det skjønne! Og det grønne trillende på ei fjøl!

 

Skulle jeg vært en av tantene så må det bli tante grønn! Og har du ikke hage selv, så finn deg en park..Ta med pledd og termos og noe å knaske på! Da er livet verdt å leve! 💚

 

 

 

Og grønn mat liker vi! 

 

 

Mangler bare små grønne menn, men de har jeg ikke sett i dag! Takk til https://utifriluft.blogg.no 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Masse fint i grønt!🥰 Passet veldig bra med det grønne nå som alt i naturen har blitt så grønt! 💚

    2. Lekkert, lekkert, Solveig! Tusentakk for at du tok utfordringa – dette var flotte bilder! (og skulle du komme over noen små grønne menn, så kan du jo lage et eget innlegg om dem, hihi…..) Stoooor klem <3

      1. God morgen og tusen takk…Denne grønne fargen er bare så nydelig…
        Herlig å se naturen slik og parker og alt med det grønne! Vakkert altså..
        Grønne menn få jeg se etter…Nyt dagen, klemmer herfra 💚

    3. Grønt er en nydelig farge. Helt plutselig begynte jeg å tenke på en grønn kjole. Har du det? Er grønt her ute, og det er flott. Skal i bursdag og har med ostekake. Barnebarnet er 5 år i dag. Blir nok liv og røre. Ha en fin lørdag. Klemsiklem❤️

      1. God kveld, håper du har hatt en fin bursdag med barnebarnet..5 år – herlig alder.
        Grønn kjole har jeg..Grønt er fint og det er en frisk og flott farge.
        Varmt her i dag ble bading…Kos deg masse med kvelden! God klem…🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg