ut ut ut – det er lørdag

Reklame | Ellos

 

God lørdag…Vakkert og nydelig ute! Så blir bare å støvsuge og vaske litt her i heimen før dagen nytes ute…!  Pusle litt i hagen og sykle meg tur! Deilig, gjøre som man vil dagen! Noe fint å ha på seg utendørs…Jeg tjener jo ikke noe på bloggen..Men hadde jo vært greit å få inn noen kroner før året er over. For det er faktisk mange timer i uka som går med på å blogge. Synes egentlig alle som blogger skulle hatt del i en samarbeidsavtale..Ikke bare tema-blogger eller toppbloggere. For ingen liker vel å jobbe gratis uke etter uke, måned etter måned og år etter år! Greit at det er en hobby. Men folk som strikker har det også som hobby og mange selger litt og får inn en del kroner på dette også..Jeg er fremdeles litt irritert at jeg fikk nei fra blogg om et samarbeid….

 

adidas Sport Performance//adidas Sport Performance//adidas Sport Performance

14 kommentarer
    1. Jeg skal komme meg ut jeg også. Har fått vasket håret 😀 Må ut å prøve knipse bilder til utfordringene jeg fikk. Jeg har jo NULL tid i uka merker jeg nå … Blir lite blogging. Men i HELGEN, da er det tid 🙂 Til ALT 🙂

      1. Deilig ute i dag. Nei, rekker ikke så mye. Leser noen blogger. Men henger etter merker jeg..Mer enn nok med å få blogget selv …Tida flyr!

    2. Herlig med helg og fritid, så den må du jo kose deg med ♥
      Ja, det tar tid å blogge, det er jo på en måte en jobb. Jeg strikker mye, men selger ikke. Selv om det er en intensjon jeg har på sikt da. Har solgt en lue da. Og det var kjekt med litt ekstra penger. Men inntil videre har jeg ikke kommet i gang. Og så har jeg lyst å selge noen bilder kanskje. Reklame i bloggen….jeg synes faktisk vi oversvømmes av reklame på alle kanter. Så for min del hadde det vært gøy å ikke hatt så mye reklame. Men nå har jeg det ikke i postkassen da, så da går det å få det inn fra alle kanter på nettet. Jeg har blitt spurt om et reklamesamarbeid. Og takker muligens ja. Men jeg har jo også NAV å forholde meg til, og det må jeg også ta hensyn til. Så en vanskelig balansegang det der. Vi får se hva jeg lander på 🙂
      Når det gjelder den ellos reklamen som det later til at de fleste har i bloggen sin for tiden, så klikker jeg meg inn hos gode venner, hos deg blant annet, for å støtte DEG. Men sånn ellers har ikke jeg og Ellos alltid hatt et særlig godt forhold til hverandre oppigjennom. Så akkurat den er litt kjip. For med en gang jeg klikker meg inn på ellos her hos deg, så oversvømmes hele resten av nettet mitt med ellos-reklame 😀
      Men jeg holder ut. Har blitt ganske flink til å overse reklamen også de fleste dagene 🙂
      Ha en nyyyydelig lørdag ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, ser den…Jeg skal jo ikke holde på sånn hele tida heller..Men tester for å se om jeg få nok klikk til å sende faktura på dette. Da har jeg lissom nådd et mål. Ellos blir det ofte for det gir mest i klikk..2 kroner..Og fordi jeg ikke har så mye trening enda…For å finne kule butikker.
        Spennende med annonse hos deg…gøy…Ingen har kontaktet meg..Men håper jo på å klatre med museskritt til en høyere plassering…Så kanskje en dag er jeg interessant. For er et mål å tjene noen kroner på dette altså…Har solgt litt kluter og sånn og tjent noen kroner. Det var før jeg begynte å blogge. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg