ut på tur med langemann

 

God ettermiddag der ute…<3 Langemann på tur i det fine været. Været i dag var helt strålene og det er deilig å være ute. Beina var litt støle i dag, men sånn er det noen ganger. Blir mange skritt i løpet av en dag og del skritt på jobben i trapper. Trapper kan være litt ork noen ganger for hoftene mine!

 

19. februar – jeg sier ikke mer…

 

Rakler fra Hassel. Det er sykt tidlig altså!

 

<3

 

Dette ligna på Grønnkål. Fant det utenfor ved campingen…

 

 

Eller det som har vært en camping da. Det har jo vært noen stormer i vinter.

 

Og sånn var utsikten nede ved Enhus i dag. Helt greit. Helt vakkert..<3

 

“Mot natt og stumhet går vår slekt. Vi stuper en for en og øker jordens egenvekt med våre bleke ben. Fra livets urtid og til nu har dette evig skjedd. Bøy deg for loven også du. Min sjel, vær ikke redd.”

Inger Hagerup

14 kommentarer
    1. Flott tur på godt og vondt. Naturen har sine lunefulle sider, det er sikkert, og dere merker jo noen av de 🙂 Takk for turen 😀 Endelig får jeg ha litt fokus på bloggen,, 😀

    2. Ekstar koselig med tur i finvær.. og moro å finne blomster.. Ikke sett Hestehov enda ..men fant Blåveis i dag 🙂 Fine bilder med tidlige spor av vår 🙂 Ha en fin kveld <3

      1. Tusen takk, veldig vakkert og deilig da ute. Sol og blå himmel elsker jeg også. Blåveis har jeg ikke sett, må lete litt en av dagene skjønner jeg…Fin kveld og klem..:)

    3. så deilig tur,dere har virkelig vår dere som bor i den enden av vårt langstrakte land :=) det minnet virkelig om grønnkål ja,hadde vært artig å vist om det var det da hi hi .Her har jeg vært hos fysio og trent styrke i dag,jeg svetta så alt jeg hadde på av tøy var vått,neste gang må jeg ta med full kleskifte,hvem skulle tro det hos fysioterapauten

      1. Tusen takk, i går var det helt fantastisk. Må nyte dagen da. Nå er det meldt dårlig vær og regn igjen og det regner ute nå…Virkelig trening hos deg skjønner jeg. Det er bra å bli svett og få trena skikkelig 🙂 Fi9n dag til deg..

      1. Ja, veldig usikker på denne. Denne stod jo rundt der plattingen på campingplassene har vært da. Plattingene står jo der år etter år. Bare ikke i vinter. Da for alt avgårde…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg