ut mot havet

 

Jeg fikk se mye hav i dag. Deilig, det blåste veldig friskt egentlig. Her hjemme var det ganske ok, men jeg hadde lyst på en tur til Jeløya i Moss og da ble det det. Tok toget til Moss stasjon og tuslet over brua til Jeløya. Havet fikk jeg se og en fin tur på 24 000 skritt i boks. Det er ca. 5 kilometer fra stasjonen til Galleri F 15 på Alby. Jeg gikk Kyststien bortover og litt mer gater hjemover. Mye trafikk på Jeløya og jeg som synes det er mye trafikk her på Kråkerøy på sommeren. Men Jeløya er ganske stor altså! Så bor nok mange mennesker der, noe hytter er det vel også. Men ikke i det antallet vi har her på Kråkerøy og Hvaler.

 

Du får nyte havet du også…

 

 

 

Perfekt forhold i dag. Gøy å se på!

 

 

 

 

 

 

 

Masse sjø og vind i dag. Fin tur og blir vel noen flere bilder utover i uka..Glad jeg tok turen, perfekt turdag egentlig! Jeg liker å være på tur, se andre ting enn det her hjemme! Få litt nye impulser og opplevelser. Det gjør dagen min hyggelig! Se her også: Bjørnen sover – og plutselig møtte jeg … 

 

 

Endestasjonen og målet mitt!

 

Ønsker deg en fin ny uke! 

20 kommentarer

Siste innlegg