ut den døra

 

Det ble kveld før jeg rakk en tur innom her! 

 

Tenk så mye fint å se  – bare man kommer seg ut den døra! 

 

Været var flott og jeg var på sykkeltur! Angret ikke på det da…Plutselig var det en ny “blomsterbutikk” der ute som var åpnet! Spennende…

 

Tankene begynt å surre – folk er så kreative! Kanskje er det min tur nå! Neida ikke nå, men når jeg blir pensjonist! Jobbe for seg selv og sitt! Kanskje var det dette jeg skulle begynt med her hjemme! Solgt blomster, strikk, boller og kaffe! Og blir det ikke overskudd, så er det i hvert fall sosialt tenker jeg! 🩷

 

En vakker nydelig dag i dag! I morgen er det september….Blir fint det også! en bursdag som venter der ute..høst og sommer på en gang! Fin luft – uten problemer med allergi og det som er! 

 

En riktig God natt til alle fine lesere der ute! 

 

6 kommentarer
      1. Takk takk, natta til deg også!
        Lykke til med hytte og male-jobb. Blir bra det, før høsten stormer inn!
        ..
        Koselig med bursdag da! 🩷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg