Ut å gå til guggeland

 

Nå er det heeelt normalt føre her i Fredrikstad, for det er slikt jeg er vant med! Så gikk avgårde og skritt blir det jo! 

 

 

Brun gugge etter snø og is!

 

Vanskelig å se her kanskje, men hele jordet er som en brun innsjø!

 

Parkeringsplassen ved campingen..

 

Utsikt til campingen.

 

Brenne bål på fjell skal man ALDRI gjøre! Og dersom man brenner bål så skal man rydde etter seg slik som Monsen gjør…Når har forlater et bål så kan ikke neste mann se at har vært tent bål der engang. Det ligger ikke en fyrstikk igjen…

 

Enhus er jo et drømmested på sommeren – i dag var det veldig langt unna en drøm…  

 

Men sånn er været – variert! Ingen dag er lik. I grunn ganske fint, for det blir en ny opplevelse hver eneste gang! Det er viktig å stoppe opp, se seg rundt. Ja, virkelig se…Det er alltid noe nytt, noe rart og noe spesielt..Men du, jeg skulle gjerne kjøpt meg en is altså, men det er nok noen måneder frem til det! 

 

21.02.2021

 

12 kommentarer
    1. der var det brunt ja ,mye sørpe og gugge ,det er skjelden vi opplever det her jeg bor,her blåser vinden snøen på fjorden over natten og det er veldig greit :=) men sånn er det ,vinteren er varierande og dette er nok snart borte vekk igjen :=)

      1. Ja, forferdelig griseri dette. Men ikke glatt på veien..Og ut på plassen gikk jeg jo ikke.
        Hadde tenkt å gå ned til sjøen/isen – men det var umulig. Det så jeg jo selv.
        Fint den måten hos dere 🙂

    2. Du gir deg ikke på grunn av været nei… det er tydelig Og en flott tur ble det jo.. selv med innspedt Gugge… 😀 Der lærte jeg et nytt ord også 😀

      1. Må jo ut på tur. Gugge og søle, men ikke glatt å gå på veien. Jeg gikk ikke ut på campingplassen. Der
        var det holke! Fin dag ti deg…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg