Tvillingene

 

God formiddag – har snart vært oppe i 3 timer! Deilig det da..snart ta en ny runde med kaffe for dagen! Liker å komme i gang…De gangene jeg sover til langt på dag (Les: 0730) da føler jeg at dagen har gått fra meg…Er du morgenfugl så er du morgenfugl 🙂 

 

Tittet på stjernene for denne uka! 8. – 14. mars…Mye positivt og det er jo bra. Vært en lang vinter med kulde og snø og korona og 0 reising – vært på jobb og hos mamma! Stort annet har ikke skjedd! Masse turer i naturen da 💚 det er deilig..Da koser jeg meg! 

 

 

Kanskje våren blir slik her på Kråkerøy? Ja, da skal man ikke klage! Ellers så begynner jeg å tenke påske. Skal pynte litt og se dra frem kyllinger utover i uka tenker jeg. Jeg er glad i påske og elsker å pynte med gult og kvister og egg og kyllinger! Nå er vi ferdig med vinteren og vi ma ha farger og lys inn i heimen og i sinnet. Etterhvert også klær med farger. Det blir mye svart og grått på klesfronten..Gleder meg til lettere klær og bluser og sko. Det er ting jeg tenker på når jeg ser folk på TV – de er så tynnkledde! Hadde jeg gått i tynn bluse på jobben hele vinteren hadde jeg frøset i hjel… ❤️ Må ha ull og tykke plagg..og de er som regel litt mørke…

 

Lys og vår = glede i sinnet og godt for kropp og sjel..

 

 

Stjernetegn – Tvillingene 22.5 – 21.6

 

 

14 kommentarer
    1. Jeg sover i puljer for tida… Så når jeg våknet kl 06:00 så var det for annen gang liksom… 😀 Lovende tider for deg da, i følge stjernene 🙂

    2. Jeg er ikke noen morgenfugl. Men skulle ønske jeg var mer der.
      Så lenge jeg var i jobb, måtte jeg opp før 06.00 hver dag. Så jeg har gjort mitt.
      Nå er jeg ferdig med frokost og planlegger dagens tur.
      God søndag til deg.

      1. Tusen takk, skjønner det at når man er pensjonist så vil man slappe av litt på morgenen. Vi andre spretter opp slik som ellers i uka. Blir bare sånn…kos deg på tur – skal snart ut og gå jeg også! Ønsker deg en fin søndag!

    3. På ukedagene liker jeg å komme tidlig i gang, og da står jeg opp rett etter at mannen min har dratt på jobb ca.kl.08.00. I helgene liker jeg å ta det mer med ro, og ligger litt lengre. Får jo ikke sove så lenge som før, men jeg får gjerne en katt opp i sengen som vil ha kos, og det er avslappende å ligge og kose med katten ❤❤❤😊

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. i dag var jeg oppe kl 7 ,fikk ikke sove mer og kunne like godt stå opp :=) jeg er tvilling ,da håper vi på noe godt,bare jeg blir god igjen ,ryggen er bedre men magen har slått seg vrang ,i morgen må jeg være i fin form vel :=) så drømmer vi om vår og varme ja ,det er noe vi alle trenger nå

    5. Lys og vår er viktig <3 det hjelper på humøret! Jeg er jo en morrafugl – 7 er nok seneste jeg står opp i løpet av ei uke….. og det er i helga! Jeg er også glad i å påskepynte – i år blir det noen kyllinger hjemme – og forhåpentligvis noen i bobilen! God kelm <3

      1. Ja, blir tidligere og tidligere..Sånn er det! Men trøtt om kvelden jeg.
        Koselig med pynt i bobilen også da..Håper det er tørre og fine veier! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg