Tuuuuuusen takk

 

God morgen og tusen takk Aud Marit – det varmet et hjerte og hjertet ditt er stort som gjør en slik gest til en annen blogger når du selv er på toppen 💚 Det var utrolig koselig å lese i går og det grå triste været ble plutselig fargerikt..

 

Gratulerer med flott plassering i dag også, fortsett å blogge slik du gjør. Bloggen din er helt unik og du byr på deg selv på godt og vondt og helt uten glitter til tider…Men nå må du utnytte tiden godt og lage gull av gråstein..Du har en fått en sjanse – mitt råd er, bruk den! 💜 Les bloggen hennes her også: Aud Marit sin blogg 

 

Ellers så var det tungt vær her i går ja og hodet mitt dunket og dunket…I dag skinner sola og jeg håper dagen blir fin..Dagen i går ble brukt til turgåing og så strikket jeg ferdig en genser. Skal vise den her inne etterpå tenker jeg…Nå blir det en kaffekopp før jeg durer ut DEN døra…Ønsker dere alle en fin fin dag og du AUD MARIT – NYT å være toppblogger 💚

 

 

Fin fin mandag alle som titter innom her…

 

 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg