tut og kjør

 

God kveld. Dagene går, i full fart! Det er jo lørdag. Det er arbeidsdag med minst 12 timer. Vaske tøy, vaske hus. Litt ekstra i de her dagene. Begynte litt i hagen i dag også jeg. Raket og raket. Slik at det grønne gresset får luft. Blir noen hauger det. Skal rydde litt i blomsterbed også og krukker og kar. Men tida går når man holder på ute, og det er bare hyggelig. Men merker at det man er litt stiv og støl etter en (lang) vinter. Selv om jeg går mye så er hagearbeid annerledes jobbing med kroppen. Men kjempedeilig for kroppen altså <3 Kroppen har veldig nytte av litt bøy og tøy!

 

 Tur har jeg også gått. Sånn langt utpå dagen var det tid for å kjøre på butikken for mamma og levere varer der ute. Litt sånn hei og hå og god avstand. Sitte i sofaen og prate vil jeg ikke gjøre nå. Det blir å stå 3 meter i god avstand. Men nå er det gjort, fylt opp huset hennes med varer. Litt rask rydding og en samlet sammen en pose med vask. Det trenger jeg ikke begynne på i dag. Hun har klær nok!

 

Hoftene verker og nå trenger jeg å sitte litt!

 

Vi får spise noe her hjemme etterhvert. Satt i sving den andre kokken, så da blir det vel greier 🙂 

 

Takknemlighet er hjertets hukommelse.

10 kommentarer
    1. ja vi merker mer og mer att kroppen stivner etter en lang vinter ettersom vi blir eldre,jeg liker hagearbeid men stivner mer enn hva godt er hele sesongen,er uansett for tidlig her ennå,våknet til 6 minus i dag og hagen var kvit av snø,nå smeltet det meste vekk også når sola kom,men ikke der sola ennå ikke tar,så hagearbeid får vente litt til :=)

      1. Uff da, så kaldt hos dere da…her har det vært skikkelig vår. Men kjølig i skyggen. Sola som varmer…Rart med den kroppen – blir vinterstiv. Ha en fin kveld…

    2. Ja tut og kjør !

      Alt er så annerledes nå. Og jeg merker at jeg vasker litt ekstra selv nå. Men det er bra – jeg tenker at jeg ikke er hysterisk – bare tar de forhåndsregler og følger råd som blir gitt.
      Det er godt å ha et hus å stulle rundt i og det å kunne gå ut i en hage der det spretter frem vakre farger nå 🙂

      Ønsker deg en god søndag!

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg