tusenfryd og tusenfryd

 

God formiddag…Jeg sitter og slapper av. Det er jo helg! Helgevasken ble gjort i går! Nå er jeg ferdig med kaffen for i dag….Så skal en tur på butikken 🙂

 

 

Tusenfryd

 

 

Vakkert <3 

 

 

Nydelige og sarte farger!

 

 

Og her er ungene og jeg på Tusenfryd. Bilde av et bilde jeg har rammet inn her hjemmme. Vi kjørte tømmerstokken/eller tømmerrenna. Husker ikke helt jeg hva det heter. Og når det var gjort så kunne man kjøpe bilde av turen. Veldig artig altså…Nå er Tusenfryd stengt. Håper den åpner snart og vi kan ta oss en tur. Fint for store og små og unge og gamle der. Mye å se på! 

 

#tusenfryd #blomst #park 

 

En kjekk dag ønskes DEG!

10 kommentarer
    1. Så utrolig vakkert 😀 Akkurat ferdig med helgevasken her i huset… 🙂 Har visst et sånt bilde også… men ikke fra Tusenfryd, det er fra Dyreparken i Kristiansand 😀 Men hvor er det… hmmm…. God helg 😀

      1. Tusen takk, vakre blomster på min vei i går og da måtte det bli et innlegg….Klememr til deg.
        Håper du finner dette bildet du å da…:)

    2. Fine bilder av tusenfryd – og et topp bilde fra Tusenfryd! Jeg har et tilsvarende av meg og ungane fra dyreparken i Kristiansand! (måtte bare sende deg det på Messenger……) God klem <3

      1. Tusen takk, var artig altså…
        Dere 3 så også helt livlige ut…Samme gap og latter <3 hehe…….herlig igjen og tusen takk. Dette var gøy! klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg